Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων, Νίκος Μαυρίκος επισημαίνει στο Reporter ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα πηγάζουν από τον περιορισμούς στις μετακινήσεις της ακτοπλοΐας (πλοία ferry boat, γραμμή Πάτρα – Ιταλία) και των κρουαζιεροπλοίων. Όπως εξηγεί ο κ. Μαυρίκος, «επιβάτες δεν υπάρχουν πια και οι ανάγκες των πληρωμάτων έχουν μειωθεί αισθητά. Τα μόνα δρομολόγια που διενεργούνται είναι από φορτηγά, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση παρατηρείται μειωμένη δραστηριότητα, καθώς ο φόβος για τον κορονοϊό αυξάνεται. Συνεπώς, η συντριπτική πλειοψηφία της πελατειακής μας βάσης είναι ανενεργή».
Αυτοί οι περιορισμοί, συνεχίζει ο κ. Μαυρίκος, έχουν άμεσες συνέπειες στα τρόφιμα, που είναι ευπαθή και έχουν περιορισμένη διάρκεια διατήρησης, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να λήξουν σημαντικές ποσότητες κρέατος, γαλακτοκομικών προϊόντων και άλλων.
Παράλληλα, ο κ. Μαυρίκος τονίζει ότι «οι λιμενικές υπηρεσίες υπολειτουργούν. Ο κάθε πλοιοκτήτης θέλει οι εργασίες στο πλοίο του να ολοκληρώνονται γρήγορα, χωρίς καθυστερήσεις. Ωστόσο, οι παρούσες συνθήκες οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα».
Η κυβέρνηση ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Συλλόγου για ένταξη του κλάδου στο πακέτο στήριξης των επιχειρήσεων που πλήττονται από την πανδημία. «Το μεγαλύτερο κομμάτι έχει ενταχθεί και αναμένουμε να συμβεί το ίδιο και με το υπόλοιπο» σημειώνει ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων.
Τα μέτρα στήριξης των εργαζομένων είναι αναγκαία, μετά την κρίση που προκάλεσε η πανδημία, αλλά πρέπει να βοηθηθούν και οι επιχειρήσεις, υπογραμμίζει ο κ. Μαυρίκος. Τα έξοδα, από πληρωμές λογαριασμών μέχρι μηχανογραφήσεις και πιστοποιήσεις, είναι πάρα πολλά και αναμένουμε ανάλογες αποφάσεις καταλήγει.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr