Τα παραπάνω επεσήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) Σωτήρης Θεοφάνης, σημειώνοντας ωστόσο ότι μετά τις 20 Μαρτίου αναμένεται σημαντικότερη πτώση στη διακίνηση, το μέγεθος της οποίας θα εξαρτηθεί από τη διάρκεια και την ένταση των «αρρυθμιών» στις αγορές, εξαιτίας της πανδημίας.
«Προς το παρόν, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά. Στο επόμενο διάστημα όμως, και ιδίως μετά τις 20 Μαρτίου, αναμένουμε μεγαλύτερη πτώση, λόγω του λεγόμενου "cascading effect". Κι αυτό γιατί οι επιπτώσεις τέτοιων φαινομένων αρχικά εμφανίζονται στα μεγάλα λιμάνια, που εξυπηρετούν κύριες γραμμές και μετά διαχέονται και στα υπόλοιπα», τόνισε ο κ. Θεοφάνης, χωρίς ωστόσο να δώσει συγκεκριμένα μεγέθη για το ποσοστό στο οποίο ανέρχεται η μείωση της διακίνησης.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες του πρακτορείου ειδήσεων, στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου η πτώση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κυμαινόταν γύρω στο 2,5%, ενώ στο συμβατικό φορτίο ξεπερνούσε το 10%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr