Ο κ. Πλακιωτάκης χαρακτήρισε το εγχείρημα ως μία φιλόδοξη και σημαντική προσπάθεια για την προσαρμογή στις αλλαγές που επιφέρουν οι διεθνείς κανονισμοί περιορισμού του ανθρακικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, ενώ σημείωσε ότι το LNG αποτελεί μία ήδη διαθέσιμη επιλογή περιβαλλοντικά «φιλικού» ναυτιλιακού καυσίμου.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής επεσήμανε την ανάγκη να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, η οποία αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης και ευημερίας, παράλληλα με την εφαρμογή των πολιτικών για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ αναφέρθηκε στην πρόταση της Ελλάδας για την θέσπιση υποχρεωτικού δείκτη ενεργειακής αποδοτικότητας των πλοίων, ώστε να επιτευχθεί ο παγκόσμιος στόχος αύξησης κατά 40% της ενεργειακής αποδοτικότητας μέχρι το 2030.
Όπως έχει γράψει το Reporter, οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής έχουν οδηγήσει τόσο την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας (IMO) στην υιοθέτηση στόχων με γνώμονα το περιβάλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο, υλοποιείται από τον Ιούνιο του 2015 – με ορίζοντα διάρκειας μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 - το ευρωπαϊκό συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα Poseidon Med II με τη συμμετοχή τριών χωρών, της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Κύπρου σε έξι λιμάνια (Πειραιάς, Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Ηράκλειο, Βενετία και Λεμεσός) και τον τερματικό σταθμό LNG στη Ρεβυθούσα. Συντονίστρια του προγράμματος είναι η ΔΕΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr