Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, η ευρωπαϊκή ναυτιλία απασχολεί άμεσα 685.000 άτομα και δημιουργεί περισσότερες από 2 εκατ. έμμεσες θέσεις εργασίας.
Μια άμεση σύγκριση με τα στοιχεία της προηγούμενης μελέτης του 2015 είναι δύσκολη, λόγω αλλαγών στη μεθοδολογία και τις πηγές δεδομένων. Ωστόσο, οι τάσεις είναι σαφείς, αναφέρει η Ecsa και επισημαίνει ότι η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία, με λίγες εξαιρέσεις, εξακολουθεί να υφίσταται έντονες πιέσεις από τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, γεγονός που οδηγεί σε μείωση της συμβολής στο ΑΕΠ της ΕΕ. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των θέσεων εργασίας που δημιουργούνται από την ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία παραμένει υπό πίεση.
Η ναυτιλία είναι και πρέπει πάντα να παραμείνει ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Ευρώπης, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες καθώς προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας, όπως οι δύσκολες συνθήκες στις ναυλαγορές αλλά και τα περιβαλλοντικά θέματα και οι τάσεις απαγκίστρωσης από τον άνθρακα.
Αν η ευρωπαϊκή ναυτιλία θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική, οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να υιοθετήσουν μια ολιστική πολιτική και να εξασφαλίσουν ισότιμους όρους ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, σχολίασε ο Martin Dorsman, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
Αναλυτικά η μελέτη ΕΔΩ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr