Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $478,1 εκατ. το 2019, αυξημένος κατά 25,7% σε σχέση με το 2018 ($380,4 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $99 εκατ. ($67,2 εκατ. το 2018), επίσης σημαντικά αυξημένα κατά 47,3%. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $124,5 εκατ., ενισχυμένος κατά 17,2% σε σχέση με το Q4 του 2018 ($106,2 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $35,9 εκατ. έναντι $19,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
Η βελτιωμένη εικόνα σε ετήσια βάση προήλθε από τα επιπλέον έσοδα που επέφερε η προσθήκη δέκα πλοίων κατά το 2018 και ακόμα δύο πλοίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019, από τους αυξημένους ναύλους κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους και τις λιγότερες ημέρες που τα πλοία έμειναν off-hire.
Η Costamare κατέβαλε το $1,5 εκατ. σε έξοδα καθαρισμού των πλοίων της, προκειμένου να είναι συμβατά με τον κανονισμό για το sulphur cap.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε $0,59 για το σύνολο του έτους ($0,33 για το 2018), ενώ η συνολική ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $195,9 εκατ.
Ο στόλος της Costamare Inc. αριθμεί 76 containerships, συμπεριλαμβανομένων πέντε νεότευκτων πλοίων υπό ναυπήγηση, με τη συνολική χωρητικότητά τους να φτάνει τα 549.000 TEUs.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων, επισήμανε ότι «τα καθαρά κέρδη και τα έσοδα ανά μετοχή αυξήθηκαν σημαντικά από τους υψηλότερους ναύλους και την προσθήκη νέων πλοίων. Στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου μας, αποκτήσαμε τέσσερα Panamaxes με μέσο όρο ηλικίας τα 11 έτη, ενώ ταυτόχρονα αποσύραμε ίδιο αριθμό πλοίων με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Τα πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας πέτυχαν υψηλότερους ναύλους, με τη σημερινή προσφορά στα Post-Panamax πλοία να είναι περιορισμένη. Διαθέτοντας 18 Post-Panamaxes, των οποίων οι ναυλώσεις λήγουν τους επόμενους δώδεκα μήνες, μας κάνει να αισιοδοξούμε, δεδομένης της χρονικής συγκυρίας της αγοράς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr