“Αυτό είναι ακόμα ένα μεγάλο ορόσημο για τη μακρόχρονη συνεργασία μας με τον DNV GL, το οποίο αποδεικνύει την ικανότητα της DSME για δυναμικά και πρωτότυπα designs,” δήλωσε ο Odin Kwon.
Τα AIPs παραχωρήθηκαν για το σχεδιασμό δύο type-B πρισματικών δεξαμενών φορτίου, η μία κατασκευασμένη από υψηλού μαγγανίου χάλυβα και η άλλη από χάλυβα με 5% περιεκτικότητα σε νικέλιο. Κατά τον επανέλεγχο, οι ειδικοί του DNV GL αξιολόγησαν τα συστήματα συγκράτησης του φορτίου, τους χώρους των μηχανημάτων και τη διαρρύθμιση των καταλυμάτων, καθώς επίσης και την αντοχή της μεταλλικής κατασκευής της γάστρας και την τοπική ενίσχυση στο μέσον του πλοίου. Τα συστήματα διάσωσης και πυρόσβεσης του πλοίου αποτέλεσαν ένα επίσης σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησης. Διαπιστώθηκε ότι η γενική ιδέα του σχεδιασμού και των δύο δεξαμενών είναι σε συμφωνία τόσο με τους κανονισμούς του DNV GL όσο και με τις συμβάσεις SOLAS και IGC Code (2016 edition).
“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας στον τομέα των gas carriers για να υποστηρίξουμε τη DSME στην παράδοση ασφαλών, αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον design δεξαμενών, για μια νέα γενία VLECs,” είπε ο Johan Petter Tutturen. “Αυξάνοντας την παραγωγή πετρελαίου και καυσίμων από σχιστολιθικά κοιτάσματα, περισσότερο αιθυλένιο γίνεται διαθέσιμο και ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός διαχειριστριών εταιριών ενδιαφέρεται για τα καύσιμα αυτά ως φορτίο στα gas carriers. Τα πρωτοπόρα σχέδια της DSME αναμένεται να δώσουν στη βιομηχανία νέες επιλογές, καθώς απ’ ο,τι φαίνεται, επεκτείνει και την εν λόγω αγορά” συμπλήρωσε ο Tutturen.
Επιμέλεια Κειμένου: Ελπίδα Χατζοπούλου, Marketing Coordinator, Business Development
Regional Office South East Europe, Middle East & Africa, DNV GL - Maritime
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr