Η σύμβαση αυτή αποτελεί ένα νέο βήμα προόδου στην ανάπτυξη των τεχνολογιών της GTT στον κλάδο των πλοίων μικρής χωρητικότητας, ενώ θα επιτρέψει και στους δύο εταίρους να επεκτείνουν περαιτέρω την προσφορά τους στους πλοιοκτήτες, ιδιαίτερα στο κομμάτι της αγοράς που αφορά το LNG ως καύσιμο.
Η Hyundai Mipo απέκτησε την άδεια αφού ολοκλήρωσε επιτυχώς μια διαδικασία αξιολόγησης που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2018, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός συστήματος Mark III Flex και της πραγματοποίησης ελέγχων από τη GTT. Έτσι, η Hyundai Mipo γίνεται το τρίτο ναυπηγείο του ομίλου Hyundai που θα έχει αδειοδοτηθεί από την GTT. Τα δύο άλλα ναυπηγεία, Hyundai Heavy Industries και Hyundai Samho Heavy Industries, κατασκευάζουν πλοία μεταφοράς LNG και FSRUs χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες μεμβράνης της GTT εδώ και αρκετά χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr