Η μία αφορά την διαχείριση της απεργιακής κινητοποίησης της ΠΝΟ τη Δευτέρα, σε μια περίοδο τουριστικής αιχμής και η άλλη την ολοκλήρωση της κατάσβεσης και την απομάκρυνση του οχηματαγωγού πλοίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» από την Ακτή Ξαβερίου καθώς είναι προφανές ότι το πλοίο θα πρέπει κάποια στιγμή να μεταφερθεί σε άλλο σημείο, ώστε να μην απελευθερωθεί ο χώρος στην περιοχή της λιμενικής λεκάνης. Μάλιστα ήδη ο ΟΛΠ από την πρώτη κιόλας στιγμή έχει θέσει ζήτημα.
Αναμφισβήτητα η απεργία είναι ένα πρώτο crash test για τον κ. Κουβέλη, καθώς θα δοκιμαστεί η ικανότητά του για διαβούλευση, λίγο πριν τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, όπου η αποκατάσταση της κανονικότητας στις εργασιακές σχέσεις κατέχει δεσπόζουσα θέση. Ήδη, βέβαια, ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Μιχάλης Σακέλλης έχει καταθέσει στην ΠΝΟ πρόταση για αυξήσεις μισθών. Αν και η ΠΝΟ έχει αρνηθεί τις προτάσεις εκτιμάται ότι υπάρχει περιθώριο συζήτησης. Πάντως χτες οι εκπρόσωποι της ΠΝΟ απουσίαζαν από την τελετή παράδοσης παραλαβής στο ΥΝΑ. Βέβαια ο απερχόμενος υπουργός Παν. Κουρουμπλής όσο και ο κ. Κουβέλης αναφέρθηκαν στους ναυτεργάτες.
«Με απόλυτη συνείδηση ότι οι δραστήριοι φορείς ενεργοποιούνται και δραστηριοποιούνται στον χώρο της ναυτιλίας, με απόλυτη συνείδηση ότι συντελεστές του οποιουδήποτε θετικού αποτελέσματος υπήρξαν και θα υπάρξουν, με πρωταγωνιστικό ρόλο, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι» τόνισε ο κ. Κουβέλης ενώ ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε ότι «οι πιέσεις που ασκεί το υπουργείο στην ακτοπλοΐα είναι μεγάλες, επειδή έχουν μείνει 8 χρόνια στάσιμοι οι μισθοί στον κλάδο αυτό, ενώ ο κλάδος ωφελείται από την αύξηση της τουριστικής κίνησης και το Μεταφορικό Ισοδύναμο». «Η απεργία πρέπει να αποφευχθεί σε αυτή την κρίσιμη στιγμή», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr