Σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes, η υπερβάλλουσα χωρητικότητα στα δεξαμενόπλοια έχει οδηγήσει τα κέρδη να κυμαίνονται πλέον στα $6.001/ημέρα για τα Very Large Crude Carriers (VLCCs) κατά μέσο όρο και στα $10.908/ημέρα για τα Suezmaxes, συγκριτικά με τα $60.000/ημέρα και τα $40.000/ημέρα, αντίστοιχα, τον Ιανουάριο του 2017. Ο λόγος για τα μειωμένα κέρδη είναι o ολοένα και αυξανόμενος αριθμός πλοίων κατηγορίας VLCC στην αγορά των δεξαμενόπλοιων, αλλά και η μείωση στην παραγωγή των χωρών μελών του OPEC.
Αναφορικά με το υπόλοιπο του 2018 εκτιμάται ότι οι μεταφορές αργού πετρελαίου από τη Λ. Αμερική, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή θα αυξηθούν με αργό ρυθμό, ενώ οι μεταφορές προς ΗΠΑ και Ευρώπη θα καταγράψουν μείωση.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Forbes από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως και σήμερα έχουν σταλεί προς ανακύκλωση 27 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων 13 κατηγορίας VLCC. Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει τα παραπάνω πλοία προς ανακύκλωση είναι τα μειωμένα κέρδη σε περίπτωση ναύλωσής τους, η μειωμένη ζήτηση για πετρέλαιο και οι υψηλές τιμές ανακύκλωσης.
Η υπερπροσφορά που χαρακτηρίζει την αγορά των δεξαμενόπλοιων προβλέπεται ότι θα μειωθεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2019.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr