Αυτά προανήγγειλε ο CEO της γερμανικής εταιρείας, κ. Rolf Habben Jansen, στους μετόχους της την Τρίτη 10 Ιουλίου. Παράλληλα τόνισε ότι θα γίνει ότι είναι δυνατό ώστε τα κόστη να ελεγχθούν βραχυπρόθεσμα προκειμένου η Hapag-Lloyd να παραμείνει ανταγωνιστική.
Τόνισε επιπρόσθετα ότι η επίδραση των πρόσφατων συγχωνεύσεων στον κλάδο δεν έχουν γίνει ακόμα αισθητές αναφερόμενος στην συγχώνευση τριών ανταγωνιστικών ιαπωνικών εταιρειών η οποία πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο.
Σύμφωνα με το Reuters o κ. Jansen επεσήμανε ότι το βιβλίο παραγγελιών σε παγκόσμιο επίπεδο έχει μειωθεί κατά 11% του παγκόσμιου στόλου, γεγονός το οποίο θα συμβάλλει στο να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ προσφοράς και ζήτησης και θα αυξήσει συνεπώς τα κέρδη στον κλάδο τα επόμενα 2-3 χρόνια. Ταυτόχρονα εκτίμησε ότι η παγκόσμια ναυτιλιακή ζήτηση θα αυξηθεί κατά 5,2% ετησίως και με τον τρόπο αυτό τα ναύλα θα παρουσιάσουν αυξήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018.
Τέλος ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας δεν παρέλειψε να εστιάσει την προσοχή του και στον παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο ο οποίος έχει επηρεάσει σημαντικά την αγορά των containerships.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr