Από την άλλη πλευρά, όπως αναφέρει η εταιρεία, η έλλειψη υποδομών ανεφοδιασμού καυσίμων αποτελεί το βασικό εμπόδιο για την καθολική υιοθέτηση του LNG ως βασικού καυσίμου μεταφοράς.
Επισημαίνεται ότι η έρευνα εκπονήθηκε στο πλαίσιο της δεύτερης ετήσιας Συνόδου Κορυφής της Deloitte Energy Trading στην Σιγκαπούρη με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 80 κορυφαίων ηγετών της ενεργειακής βιομηχανίας.
Παράλληλα ο επανασχεδιασμός των πλοίων του υπάρχοντος στόλου των ναυτιλιακών εταιρειών με σκοπό να χρησιμοποιούν LNG καθώς επίσης και η διακύμανση της όχι ιδιαίτερα δελεαστικής τιμής του έναντι των «συμβατικών» bunkers αποτελούν επίσης τροχοπέδη της περαιτέρω χρήσης του ως βασικού καυσίμου στις δια θαλάσσης μεταφορές. Παρόλα αυτά το 68% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς το LNG θα έχει έναν θετικό αντίκτυπο στον ευρύτερο κλάδο.
Η Bernadette Cullinane, επικεφαλής της Deloitte Global LNG, ανέφερε ότι η απόφαση του IMO αποτελεί γόνιμο έδαφος για την αντικατάσταση των βαρέων ναυτιλιακών καυσίμων με το LNG. Επιπρόσθετα τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι η έλλειψη υποδομών ανεφοδιασμού αποτελεί ένα μείζον θέμα, ήδη καινούργια πλοία σχεδιάζονται για να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν LNG.
Τέλος φάνηκε πεπεισμένη ότι την επόμενη δεκαετία οι αλλαγές στη χρήση καυσίμων θα είναι συναρπαστικές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr