Επισημαίνεται ότι οι δύο χώρες κατέληξαν σε συμφωνία για τον αγωγό τον Δεκέμβριο του 2016 με τις μελέτες του έργου να καταλήγουν σε ένα masterplan το οποίο θέτει σαν στόχο η κατασκευή να λάβει χώρα τόσο onshore όσο και offshore.
«Για οικονομικούς, πολιτικούς, νομικούς λόγους αλλά και λόγους ασφαλείας, αποφασίστηκε η κατασκευή του αγωγού να ακολουθεί μία συνδυασμένη διαδρομή σε ξηρά και θάλασσα», τόνισαν τόσο η Εθνική Υπηρεσία Υδρογονανθράκων και Ορυχείων του Μαρόκο (ONHYM) όσο και Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Νιγηρίας (NNPCC) στην κοινή τους διακήρυξη.
Υπενθυμίζεται ότι ο αγωγός θα έχει μήκος 5.660 χλμ με τα δύο κράτη να θέτουν σαν στόχο την εμπλοκή και άλλων χωρών της δυτικής Αφρικής από τις οποίες διέρχεται ο αγωγός, όπως αναφέρει το Reuters.
Παράλληλα, στην κοινή διακήρυξη αναφέρεται ότι το project θα αναζητήσει νέες πηγές χρηματοδότησης από τράπεζες αναπτυξιακού προσανατολισμού. Οι ONHYM και NNPCC οι οποίες ηγούνται του project, υπογράμμισαν ότι ο αγωγός είναι υψίστης σημασίας για την περιοχή της Δυτικής Αφρικής, καθώς θα βοηθήσει τις χώρες να καλύψουν τις ενεργειακές τους ανάγκες και παράλληλα θα προσδώσει μία νέα δυναμική στο εξαγωγικό εμπόριο της Νιγηρίας προς την Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr