Παράλληλα ο υπουργός τόνισε ότι απαιτούσε μια «δύσκολη» προσέγγιση καθώς το υγροποιημένο φυσικό αέριο εισάγεται ουσιαστικά για πρώτη φορά ως ένα νέο καύσιμο ιδιαίτερα στην ακτοπλοΐα. Επιπλέον ο κ. Κουρουμπλής υπογράμμισε την αναγκαιότητα του Διατάγματος με το οποίο η χώρα θα συμμορφώνεται ουσιαστικά σε ένα θεσμικό πλαίσιο αναφορικά με τη χρήση καυσίμων στα πλοία πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο από το 2020 και μετά.
«Με την υπογραφή του Διατάγματος το οποίο προωθείται προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η χώρα αποκτά εγκαίρως το ανάλογο θεσμικό πλαίσιο για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος και τις αέριες εκπομπές των πλοίων και οι οποίες στοχεύουν σε μία καλύτερη ποιότητα ζωής», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Τέλος ο κ. Κουρουμπλής εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένα διεθνές κέντρο τροφοδοσίας πλοίων με LNG, καθώς γεωπολιτικά η χώρα αποτελεί έναν σημαντικό κόμβο διέλευσης πλοίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr