Σύμφωνα με μία ανάλυση που διεξήγαγε η INTERCARGO, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έκθεσής της, από το 1994 έως και σήμερα έχει καταγραφεί μία σταδιακή μείωση στον αριθμό των ναυτικών που έχασαν την ζωή τους, αλλά και στον αριθμό των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Οι παράγοντες που συνέβαλαν στη μείωση των ατυχημάτων ήταν η εισαγωγή επαρκών απαιτήσεων ασφαλείας από τις χώρες μέλη του IMO, ο ρόλος του IACS, οι επιθεωρήσεις των port state controls και οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν από τη ναυτιλιακή κοινότητα που απασχολείται στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου.
Αναφορά έγινε επίσης σε ναυτικά δυστυχήματα τα οποία απασχόλησαν την κοινή γνώμη, όπως το δυστύχημα του «Stellar Daisy» τον Μάρτιο του 2017, αλλά και του «M/V Emerald Star», τον περασμένο Οκτώβριο, τα οποία κόστισαν την ζωή σε 32 ναυτικούς, θέτοντας ερωτήματα για την εξακρίβωση της ασφαλούς μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων. Η INTERCARGO αναμένει ότι θα δοθούν σύντομα απαντήσεις για τα αίτια των συγκεκριμένων συμβάντων κατόπιν διεξοδικής έρευνας.
Η INTERCARGO, στο πλαίσιο του «Bulk Carrier Casualty Report» της επισημαίνει ότι οι μη βέλτιστες πρακτικές στην ασφαλή μεταφορά των χύδην ξηρών φορτίων, η οποία μπορεί να οδηγήσει μεταξύ άλλων σε υγροποίηση του φορτίου, αποτελεί ζήτημα μέγιστης σημασίας καθώς οδηγεί σε ναυτικά ατυχήματα και απώλειες ναυτικών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr