Αυτά ανέφερε ο CEO της AP Moller-Maersk, Soren Skou, την Τρίτη 8 Μαΐου 2018 από τη Σιγκαπούρη και υπογράμμισε ότι μόνο για τον κλάδο των containers το ετήσιο κόστος θα μπορούσε να φτάσει τα 10 δις δολάρια. Παράλληλα ο κ. Skou τάχθηκε υπέρ της αυξανόμενης χρήσης καθαρότερων καυσίμων βραχυπρόθεσμα έναντι άλλων επιλογών, όπως τη χρήση LNG και scrubbers.
Σήμερα η ναυτιλιακή βιομηχανία καταναλώνει περίπου 280 εκατ. μετρικούς τόνους καυσίμων. Με την τωρινή διαφορά στο κόστος μεταξύ των καυσίμων υψηλής περιεκτικότητας σε θείο και των καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο να κυμαίνεται κοντά στα 200 δολάρια ανά μετρικό τόνο, το ετήσιο κόστος θα αγγίξει τα 56 δις δολάρια για τον κλάδο της ναυτιλίας.
Τέλος ο κ. Skou αναφέρθηκε και στις εμπορικές κυρώσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας και τόνισε ότι οι διαμάχες των δύο χώρων θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειωμένη ζήτηση για πλοία στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr