H κινεζική εταιρεία δημοσίευσε χθες τον ισολογισμό της για το 2017, και καταγράφει έσοδα 634,7 εκατ. δολ., εκ των οποίων τα 405 εκατ. δολάρια προήλθαν από τη δραστηριοποίησή της μέσα στην Κίνα και τα 229 εκατ. δολ. από τη δραστηριοποίησή της εκτός Κίνας. Η PCT, όπως φαίνεται, πραγματοποιεί τον μεγαλύτερο τζίρο από όλα τα λιμάνια της κινεζικής εταιρείας, με έσοδα 183,21 εκατ. δολαρίων από 176,22 εκατ. δολ. το 2016. Η PCT διακίνησε πέρσι 3,61 εκατ. «κουτιά» από 3,47 εκατ. «κουτιά» έναν χρόνο νωρίτερα.
Το δεύτερο λιμάνι με τον μεγαλύτερο τζίρο ήταν στο Guangzhou και το Oceangate Terminal, όπου διακινήθηκαν 5,05 εκατ. teu και τα έσοδα έφτασαν τα 151,75 εκατ. δολ. από 151,62 εκατ. δο πέρσι. Ρεκόρ εσόδων κατέγραψαν και τα λιμάνια στο Xiamen Ocean Gate Terminal και στο Jinzhou New Age Terminal, που έφτασαν τα 63,4 εκατ. δολ. και 20,64 εκατ. δολ. αντίστοιχα. Εντυπωσιακή, όμως, ήταν και η αύξηση των εξόδων, που έφτασαν τα 425 εκατ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 19,1% σε σχέση με το 2016.
Η αύξηση αυτή προέρχεται κυρίως από την εξαγορά του λιμανιού terminal του Zeebrugge στο Βέλγιο, το οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά η Cosco και μπορεί να διακινήσει 1 εκατ. teu, ενώ μελλοντικά μπορεί να φτάσει τα 2 εκατ. teu. Στο λιμάνι του Πειραιά το κόστος πωληθέντων ανήλθε σε 140,7 εκατ. δολ. από 117,7 εκατ. δολ. πέρσι σημειώνοντας αύξηση 19,5% σε σχέση με το 2016. Στα 20 εκατ. δολ. ανήλθε η κερδοφορία της PCT για το 2017, από 31,35 εκατ. δολ. το 2016, καταγράφοντας πτώση 36,2%. Η μείωση αυτή σύμφωνα με την Cosco Shipping Port οφείλεται στην αύξηση του λειτουργικού κόστους από τα αυξημένα ποσοστά που προβλέπονται από τη σύμβαση παραχώρησης με τον ΟΛΠ, καθώς και από τη συνέχιση των έργων στον προβλήτα ΙΙΙ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr