Κατά το 2017, οι παραδόσεις συνέχισαν να μειώνονται, αν και οι βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς οδήγησαν στην παράδοση των πλοίων που είχαν προηγουμένως καθυστερήσει, παρέχοντας κάποια υποστήριξη για μεγαλύτερους όγκους παράδοσης.
Συνολικά, το 2017 παραδόθηκαν στο στόλο φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου 456 πλοία συνολικού ύψους 38,4 εκατομμυρίων dwt, δηλαδή μείωση κατά 64% και 62% σε αριθμητικούς και dwt όρους αντίστοιχα σε σύγκριση με τους όγκους αιχμής το 2011.
Η μείωση αυτή αντανακλά τη σημαντική μείωση κατά 74% του μεγέθους του παγκόσμιου βιβλίου παραγγελιών χονδρεμπόρων σε όρους dwt από το τέλος του 2011 σε 757 πλοία συνολικού ύψους 80,5 εκατομμυρίων dwt στις αρχές Φεβρουαρίου 2018.
Επιπλέον, η «μη παράδοση» στον τομέα των ναύλων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν υψηλή και αυξήθηκε από 27% το 2011 σε 49% το 2016 σε dwt, αν και μειώθηκε στο 34% για ολόκληρο το έτος 2017.
Οι παραδόσεις φορτίου χύδην φορτίου από τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έχουν μειωθεί στα περισσότερα από τα μεγάλα τρία έθνη κατασκευαστών, κατά 94% από το 2011, φθάνοντας μόλις το 1,2 εκατομμύριο dwt το 2017.
Ωστόσο, σε απόλυτες τιμές, η μείωση ήταν πιο σημαντική στα κινεζικά ναυπηγεία, τα οποία έφεραν 22,2 εκατομμύρια dwt στον παγκόσμιο στόλο οχημάτων το 2017, σημειώνοντας μείωση 57% σε σχέση με τα επίπεδα του 2011 σε dwt.
Εν τω μεταξύ, οι παραδόσεις από τα ιαπωνικά ναυπηγεία μειώθηκαν κατά 39% την ίδια περίοδο, φθάνοντας τα 13,7 εκατομμύρια dwt το 2017.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο αριθμός των ναυπηγείων παράδοσης φορτίου χύδην έχει επίσης μειωθεί. Το 2017, 46 κινέζικα ναυπηγεία παρέδωσαν bulker, από 127 ναυπηγεία το 2011, ενώ μόνο τέσσερα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία έκαναν παράδοση χύδην φορτίου το 2017, σε σύγκριση με 18 το 2011. Ο αριθμός των ιαπωνικών ναυπηγείων για παράδοση φορτίου χύδην φορτίου παρέμεινε σταθερός 31 ναυπηγεία παραδίδουν το 2017, σε σύγκριση με 34 το 2011.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr