Το νεοεκλεγέν διοικητικό συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Βενιάμης Ε. Θεόδωρος
Αντιπρόεδροι: Αγγελόπουλος Κ. Γεώργιος, Μαρτίνος Ι. Κωνσταντίνος
Γραμματείς: Λαιμός Ν. Αντώνιος-Θωμάς, Τραυλού Ν. Μελπομένη
Ταμίας: Ξυλάς Α. Ιωάννης
Αναπλ. Ταμίας: Μακρυμίχαλος Ι. Γεώργιος
Μέλη: Αγγελάκης Ι. Γεώργιος, Αγγελικούσης Α. Ιωάννης, Βαφειάς Ν. Χαράλαμπος, Βενιάμης Θ. Νικόλαος, Δράγνης Π. Ιωάννης, Ιωαννίδης Π. Ιωάννης, Κανελλάκης Χ.Φραγκίσκος, Καρούσης Ι. Κωνσταντίνος, Κουμάνταρος Γ. Ιωάννης, Κούστας Δ. Ιωάννης (Δρ.), Κωνσταντακόπουλος Β. Κωνσταντίνος, Λασκαρίδης Κ. Παναγιώτης, Λεκανίδης Δ. Στέφανος, Λιβανός Σ. Γεώργιος, Λύρας Κ. Ιωάννης, Λώς Δ. Ματθαίος (Δρ.), Νομικός Α. Μάρκος, Οικονόμου Χ. Γεώργιος, Παπαγιαννόπουλος Α. Βασίλειος, Προκοπίου Γ. Ιωάννα, Φαφαλιός Ι. Δημήτριος, Φράγκου Ν. Αγγελική, Χανδρής Δ. Μιχαήλ.
Στην ομιλία του στη Γενική Συνέλευση της ΕΕΕ, ο κ. Βενιάμης υπογράμμισε μεταξύ άλλων:
«Το 2018 βρίσκει τη ναυτιλία μας να διατηρεί ακάθεκτη τα υψηλά ποσοστά πλοιοκτησίας στη διεθνή ναυτιλιακή κατάταξη. Ειδικότερα, ελέγχουμε το 20% περίπου της παγκόσμιας χωρητικότητας με 4.800 πλοία, με μερίδιο 30% στα δεξαμενόπλοια, 22% στα bulk carriers, 16% στα πλοία μεταφοράς χημικών και προϊόντων πετρελαίου, 15% στα LNG / LPG, 11% στα ψυγεία και 9% στα containers. Ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιπροσωπεύουμε σταθερά το 50% σχεδόν σε dwt του κοινοτικού στόλου.
Η ποσοτική αυτή υπεροχή συνεχίζει να συμπορεύεται μαζί με την ποιοτική μας παρουσία, όπως αυτή έχει επικρατήσει διεθνώς, βασιζόμενη στην τεχνογνωσία και στη συσσωρευμένη εμπειρία μας στη διαχείριση του στόλου μας, καθώς και στο χαμηλό μέσο όρο ηλικίας αυτού, που ανέρχεται πια για τα ελληνόκτητα πλοία σε 11,54 έτη, και για τα πλοία υπό ελληνική σημαία σε 13,74 έτη, όταν ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 14,81 έτη.
Επιπροσθέτως, το συνάλλαγμα της περιόδου Ιανουάριος - Νοέμβριος 2017 ήταν 8,33 δισ. ευρώ, αυξανόμενο σε ποσοστό περίπου 18% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016. Είναι φανερό ότι μετά από δύο χρόνια από την επιβολή των capital controls, επανερχόμεθα σταδιακά στα προηγούμενα επίπεδα εισαγωγής συναλλάγματος.
Στα ανωτέρω πλαίσια της θετικής πορείας της ελληνόκτητης ναυτιλίας, το μόνο θέμα που συνέχισε να υποσκάπτει τους στενούς και αρμονικούς δεσμούς αυτής με τον τόπο μας είναι η παραμονή σε εκκρεμότητα της πενταετούς διερεύνησης του ελληνικού ναυτιλιακού πλαισίου από τις υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η συνέχιση αυτής παραμένει παντελώς άκαιρη, δεδομένου ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση διανύει μία περίοδο όπου κύριος στόχος της θα έπρεπε να είναι η προάσπιση, και μάλλον η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας της, καθώς και οι προοπτικές της έναντι του σκληρού ανταγωνισμού που υφίσταται από ναυτιλιακά κέντρα εκτός Ευρώπης, και στο άμεσο μέλλον ίσως και από κράτη εντός Ευρώπης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr