Οι νέες παραγγελίες προέρχονται κυρίως από ασιατικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των containerships, σύμφωνα με την Alphaliner.
Ανάμεσα στις εταιρείες που σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε παραγγελίες για νέα πλοία είναι η Hyundai Merchant Marine και η Yang Ming.
Αναφορικά με την Hyundai Merchant Marine (HMM), η νοτιοκορεάτικη εταιρεία, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της για το 2018, αποκάλυψε τα σχέδιά της να αυξήσει περαιτέρω τον στόλο της ναυπηγώντας νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 22.000 TEUs, έκαστο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Alphaliner, εκτιμάται ότι το 2018 η χωρητικότητα των παραδοτέων νέων πλοίων θα σημειώσει αύξηση συγκριτικά με το 2017, αγγίζοντας τα 1,49 εκατ. TEUs. Σε αντίθεση, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, θα παρατηρηθεί μείωση στην χωρητικότητα των πλοίων που θα σταλούν προς ανακύκλωση (350.000 TEUs), σε σχέση με το περασμένο έτος. Το γεγονός αυτό θα οδηγήσει το 2018 σε μία αύξηση κατά 5,6% τον στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σε σχέση με πέρυσι, μια ακόμα μεγαλύτερη αύξηση από αυτήν που είχε σημειωθεί το 2017 (+3,7%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr