Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες αυτές είχαν ακυρωθεί το 2014, καθώς τα ναυπηγεία Samjin βρίσκονταν σε κατάσταση οικονομικής αναδιάρθρωσης λόγω προβλημάτων οικονομικής φύσεως που αντιμετώπιζε η τότε μητρική τους εταιρεία, νοτιοκορεάτικων συμφερόντων.
Τον περασμένο μήνα η εταιρεία αποφάσισε να ενεργοποιήσει την παραγγελία για δύο νέα πλοία στην Samjin η οποία πλέον έχει περάσει στον έλεγχο του κινέζικου ομίλου «Shanghai Zhouji Group»
Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει συμφωνίες χρονοναύλωσης για τα νέα πλοία της, διάρκειας 4-5 ετών.
H Oldendorff Carriers με δελτίο Τύπου της ανακοίνωσε ότι από το 2012 έχει επενδύσει πάνω από 2,25 δις δολάρια για την απόκτηση 89 πλοίων, εκ των οποίων τα 22 ήταν κατηγορίας Capesize, τα 22 Panamaxes, τα 22 Ultramaxes και Supramaxes και τα υπόλοιπα Handies.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr