Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
«Αυτό είναι και το κύριο πολιτικό επιχείρημά μας, πέρα από τη σωρεία των νομικών ερεισμάτων, που έχουμε αναπτύξει προς τις υπηρεσίες της Επιτρόπου Ανταγωνισμού, κα. Vestager στα πλαίσια της υπό εξέλιξη διερεύνησης του ελληνικού θεσμικού πλαισίου. Και είμαι αισιόδοξος ότι το αποτέλεσμα του εποικοδομητικού διαλόγου που είχαμε τους τελευταίους μήνες θα είναι συνακόλουθο με το θεμελιώδες ευρωπαϊκό εγχείρημα της διατήρησης της ανταγωνιστικότητας της κοινοτικής ναυτιλίας, το 50% της οποίας εκπροσωπεί η ελληνόκτητη» είπε.
Επίσης υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρξει σταθερότητα στο θεσμικό ναυτιλιακό πλαίσιο, θεραπεία των διοικητικών και γραφειοκρατικών κωλυμάτων που δυσχεραίνουν την καθημερινή ομαλότητα στη λειτουργία της ναυτιλιακής επιχείρησης και τέλος αναζωπύρωση της ναυτοσύνης των Ελλήνων ως βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης του κλάδου.. «Ως προς το τελευταίο, από τη δική μας πλευρά, καταβάλουμε κάθε προσπάθεια τόσο ως προς τη βελτίωση των συνθηκών παροχής της ναυτικής εκπαίδευσης ανακατασκευάζοντας τις κτιριακές εγκαταστάσεις των ναυτικών ακαδημιών όσο και ως προς το ναυτεργατικό δυναμικό», σημείωσε.
«Μια ανταγωνιστική ελληνική ναυτιλία συνδεδεμένη στενά με τον τόπο της σημαίνει και περαιτέρω ανάπτυξη του ναυτιλιακού cluster, του οποίου, υπενθυμίζω για άλλη μια φορά η ποντοπόρος ναυτιλία και η διαχείρισή της αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο για την υπόστασή του» είπε και προσέθεσε:
«Την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Εφοπλιστικών Ενώσεων (ECSA), θα λάβει χώρα για δεύτερη φορά η Ευρωπαϊκή Ναυτιλιακή Εβδομάδα. Στόχος της ναυτιλίας θα είναι να τονίσει στους νομοθέτες και στο ευρύ κοινωνικό σύνολο τη σημασία της Ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των ναυτιλιακών clusters που έχουν αναπτυχθεί για την οικονομική ευρωστία της Ευρώπης και των πολιτών της αλλά και για το πολιτικό, κοινωνικό και στρατηγικό πλεονέκτημα που προσδίδει η ύπαρξη μιας ανταγωνιστικής κοινωνικής ναυτιλίας».
Γιώργος Αλεξάκης