Όπως τόνισε ο κ. Ευθυμίου, «τα μέτρα ανακοινώθηκαν τον περασμένο Νοέμβριο, κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση» και πρόσθεσε ότι «το 2006 μεγεθύνθηκε ακόμη περισσότερο η ελληνική ναυτιλία με ταυτόχρονη εκ βάθρων ανανέωση του στόλου της. Έτσι ισχυροποιήθηκε περισσότερο η θέση της Ελλάδας ως πρώτης δύναμης στο στίβο των θαλασσίων μεταφορών.
Ο κ. Ευθυμίου δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη δύναμη του ελληνικού στόλου και το μέγεθος του εισερχόμενου ναυτιλιακού συναλλάγματος. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «η χωρητικότητα του στόλου ελληνικής διαχείρισης που αναφέρεται σε πλοία άνω των 1.000 τόνων γκρος, έφτασε τα 190 εκατ. τ. dw, έναντι 165 εκατ. τ. του 2005. Η δύναμη αυτή αντιπροσωπεύει το 18,9% του παγκόσμιου στόλου, ενώ ο υπό ελληνική σημαία στόλος ανήλθε σε 54,2 εκατ. τ. dw, δηλαδή, το 26,38% του κοινοτικού.
Οι παραγγελίες νέων πλοίων τον περασμένο Δεκέμβριο πλησίαζαν τα 550 πλοία με συνολική χωρητικότητα 45 περίπου εκατ. τ. dw. Εξάλλου στο ενδεκάμηνο του 2006, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, η ναυτιλία εισήγαγε το ποσό των 13.194 δισ. ευρώ, μία αύξηση 4,7% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2005, όταν ήταν 1.591 δισ. ευρώ».
Τέλος, αναφερόμενος στις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά, ο κ. Ευθυμίου επισήμανε ότι αυτές δημιουργούν αρνητικό κλίμα στους χρήστες του λιμανιού, ενώ επηρεάζουν ανασταλτικά τις μεγάλες επενδύσεις που εύκολα μπορούν να αλλάξουν ρότα για γειτονικές χώρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr