Στα δεξαμενόπλοια n εικόνα παραμένει σταθερή καθώς οι χαμηλές τιμές του αργού συνεχίζουν να επηρεάζουν θετικά τη ζήτηση γιαπετρέλαιο. Ακόμη και αν η απόδοση των δεξαμενοπλοίων είναι ισχυρή αναμένουμε ότι το χάσμα μεταξύ προσφοράς και ζήτησης θα είναι πάνω από 2% το 2016 ίσως και το 2017 καθώς νέα μεγαλύτερα πλοία παραλαμβάνονται από τα ναυπηγεία μία εξέλιξη που συμπίπτει μα την ασθενή ζήτηση στα πλοία ξηρού φορτίου και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αναφέρει η Marie Fischer-Sabatie, Senior Vice President της Moody’s. H πτώση του ρυθμού ανάπτυξης της οικονομίας της Κίνα επηρεάζει το θαλάσσιο εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος και την ζήτηση των πλοίων, προστίθεται τη μελέτη η οποία βλέπει μείωση σε μονοψήφιο ποσοστό των EBITDA των ναυτιλιακών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr