Η εταιρία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το 2015 υπογραμμίζει την παρατεταμένη ύφεση στην αγορά χύδην φορτίων και δηλώνει αδυναμία αποπληρωμής τριών δανείων που έχουν ωριμάσει, όπως και των πληρωμών κεφαλαίου σε άλλα δάνεια.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, για τις υπόλοιπες δανειακές υποχρεώσεις έχει επιλέξει να αναστείλει την αποπληρωμή του αρχικού κεφαλαίου για τη διατήρηση της ρευστότητάς της.
Η εταιρία ανακοίνωσε χτες ζημιές ύψους 2,5 δισ. δολαρίων για τη χρήση του 2015. Το δ' τρίμηνο, οι ζημιές της ανήλθαν στα 527 εκατ. ευρώ.
Τα χρέη της στις 31 Δεκεμβρίου ανέρχονταν σε 236,9 εκατ. δολ.
Ενδεικτικό της κατάστασης στην αγορά του ξηρού φορτίου είναι το γεγονός ότι μόνο οι απομειώσεις της αξίας πλοίων κόστισαν 119,1 εκατ. δολάρια, ενώ ακόμη 310,5 εκατ. δολάρια αφορούν στη διαγραφή της επένδυσης στην εταιρεία Ocean Ring. Εξαιρουμένων αυτών, τα αποτελέσματα της εταιρείας θα ήταν και πάλι ζημιογόνα, κατά 98 εκατ. δολάρια.
Πίσω από τις αρνητικές επιδόσεις, βρίσκεται η δραματική πτώση των ναύλων, με την εταιρεία να εμφανίζει έσοδα μόλις 23,8 εκατ. δολάρια (έναντι 99 εκατ. πέρυσι) όταν τα λειτουργικά έξοδα και τα έξοδα των πλοίων της ξεπερνούν τα 24,42 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr