Όπως υποστηρίζουν υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που συνηγορούν σε αυτό, σύμφωνα με μία ανάλυση του Πάνου Μακρινού της Intermodal.
Ο πρώτος παράγοντας είναι οι τιμές του πετρελαίου οι οποίες εάν παραμείνουν κοντά στα 40 δολάρια το βαρέλι θα βοηθήσουν ώστε να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα το κόστος λειτουργίας του πλοίου
Ο δεύτερος είναι η αύξηση των διαλύσεων. Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια πλοίων αναμένεται να αυξηθεί και ήδη προσφέρονται για διάλυση πλοία που κατασκευάσθηκαν στο μέσο της δεκαετίας του 1990. Επίσης το συνολικό orderbook είναι μικρότερο από αυτό των προηγούμενων ετών.
Οι απαισιόδοξοι από τη άλλη πλευρά θεωρούν ότι για να είναι καλύτερη χρονιά το 2016 σε σύγκριση με το 2015 θα πρέπει οι διαλύσει πλοίων να ανεβάσουν ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες φτάνοντας μέχρι και τα πλοία 15ετίας, ενώ εκτιμούν ακόμη ότι πρέπει να αυξηθεί το εμπόριο άνθρακα κάτι που δεν αναμένεται καθώς η ανάκαμψη στην Κίνα έχει χαμηλώσει ρυθμούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr