Τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,39 ευρώ από -0,20 ευρώ το εννεάμηνο του 2005.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 48,5 εκατ. ευρώ από 1,8 εκατ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα αυτά προήλθαν παρότι η εταιρεία εκτέλεσε 9,4% λιγότερα δρομολόγια σε σχέση με το 2005.
Στη σημαντική βελτίωση των καθαρών κερδών συνέβαλαν:
-τα αποτελέσματα από τον διακανονισμό των τραπεζικών υποχρεώσεων,
-τα αποτελέσματα από τον συμβιβασμό με την κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανών των ταχυπλόων πλοίων καθώς και,
-η σημαντική μείωση των χρηματοοικονομικών υποχρεώσεων της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά ποσοστό 45% ήτοι από 121,6 εκατ. ευρώ στις 30/09/2005 σε 67,7 εκατ. ευρώ στις 30/09/2006.
Η καθαρή θέση της εταιρείας βελτιώθηκε σημαντικά από 25,7 εκατ. ευρώ στις 31/12/2005 σε 65,8 εκατ. ευρώ 30/09/2006 ήτοι κατά ποσοστό 156%.
Πέραν των ανωτέρω στο 9μηνο 2006 υπήρξαν γεγονότα με θετικές απολήξεις και συγκεκριμένα:
-Η επιτυχής αποκατάσταση των κύριων μηχανών του Αίολος Κεντέρης, και η δρομολόγηση του πλοίου μεσαζούσης της θερινής περιόδου στις Κυκλάδες προσέφερε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό μεταφέροντας άνω των 125,000 επιβατών και άνω των 17,000 ΙΧ.
- Η συμφωνία για την αποκατάσταση των μηχανών των Αίολος Express και Αίολος Express II τα οποία θα δρομολογηθούν το 2007 θα συντελέσει στη πλήρη εκμετάλλευση τους το επόμενο έτος καθόσον στην παρούσα περίοδο τα ανωτέρω πλοία ήταν σε ακινησία.
Τέλος, η διοίκηση του ομίλου εξετάζει και παρακολουθεί τις εξελίξεις στον κλάδο για αξιοποίηση επενδυτικών ευκαιριών μέσω στρατηγικών συμμετοχών, αγορά νέων πλοίων, και ανάπτυξη νέων αγορών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr