Πιο συγκεκριμένα με αφορμή τη μεθόρμιση του ΛΑΤΩ στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος για την ετήσια ακινησία του, και τη δρομολόγηση OLYMPIC CHAMPIOΝ στην γραμμή των Χανίων, η Χανιώτικη Εταιρία ξεκίνησε επιθετική εμπορική πολιτική ώστε να προσελκύσει σε μια δύσκολη περίοδο επιβάτες αλλά και να απαντήσει στις αιτιάσεις ότι για χρόνια έχει υποβαθμίσει τις υπηρεσίες της στα Χανιά με τη διατήρηση εκεί του παλιού πλοίου ΛΑΤΩ.
Μάλιστα, με το Champion, μετά από 6 χρόνια στην έδρα της ΑΝΕΚ, επιχειρεί, λόγω του μεγέθους του, να ανταποκριθεί στην επικείμενη αύξηση της κίνησης στη γραμμή Πειραιάς - Σούδα, που σε ετήσια βάση, έχει πάνω από 850.000 επιβάτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Minoan εδώ και δύο χρόνια προσπαθεί να πάρει από τις αρμόδιες αρχές άδεια για ετήσια δρομολόγηση πλοίου ή πλοίων στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, που είναι το άντρο της χανιώτικης εταιρίας, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Παράλληλα, η έναρξη 4 δρομολογίων την ημέρα από τον Απρίλιο της Ryanair στη γραμμή Αθήνα- Χανιά δημιουργεί πιέσεις στην ΑΝΕΚ, καθώς πλέον αυξάνεται κατακόρυφα η δυνατότητα αερομεταφοράς επιβατών από και προς τα Χανιά με την ύπαρξη δύο εταιριών και περίπου 10 πτήσεων την ημέρα από τον Απρίλιο, σε τιμές μάλιστα ευθέως ανταγωνιστικές, κατά περίπτωση, με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Η μάχη αναμένεται να φουντώσει το καλοκαίρι, όπου τα Χανιά αναμένεται να προσελκύσουν αριθμό ρεκόρ- τουριστών. Μόνο από το αεροδρόμιο φέτος καταγράφηκαν διεθνείς αφίξεις που άγγιξαν τις 900 χιλιάδες. Ωστόσο το όλο θέμα εστιάζεται στο αν θα παρέμεινεi και το καλοκαίρι το Olympic Champion...
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr