Οι αγοραπωλησίες αυτές εκπροσωπούν το 15,4% του συνολικού αριθμού των πλοίων, αναδεικνύοντας τους Έλληνες σε πρωταθλητές, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Κινέζους, με ποσοστό 12%, με 102 συνολικές αγορές μεταχειρισμένων πλοίων και συνολική αξία επενδυμένου κεφαλαίου περίπου 600 εκ. δολάρια.
Τα ξηρού φορτίου πλοία είναι αυτά που προτιμούν οι Έλληνες με επενδύσεις που ανέρχονται στα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, για αγορές 58 καραβιών, παρουσιάζοντας 9% ετήσια αύξηση. Επίσης έχουν αγοραστεί 44 tankers με αξία επενδυμένου κεφαλαίου περίπου 853 εκ. δολάρια, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση 38%, σε σχέση με την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2011. Στα πλοία μεταφοράς container οι επενδύσεις ανέρχονται 390 εκατομμύρια δολάρια, 27% κάτω από τα επίπεδα του 2011, με 22 συνολικές αγορές, ωστόσο στον τομέα αυτό το ενδιαφέρον εστιάζεται στα νεότευκτα πλοία.
Σε σχέση με νέες παραγγελίες πλοίων οι Έλληνες προχώρησαν σε παραγγελίες με αξία επενδυμένου κεφαλαίου άνω των 3,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από 142 συνολικές παραγγελίες και αξία επενδυμένου κεφαλαίου που ξεπερνά τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια τους πρώτους εννιά μήνες του 2011. Καταγράφεται, έτσι, μείωση 32%. Πρώτοι έρχονται οι Κινέζοι, με 125 συνολικές νέες παραγγελίες πλοίων από 244 τη περσινή χρονιά, κατέχοντας 23,5% του συνολικού αριθμού των παραγγελιών και οι Έλληνες 13,5%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr