Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνάντηση έγινε στο κτίριο του υπουργείου Οικονομικών στην οδό Νίκης στο Σύνταγμα και σε αυτήν πήραν μέρος ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας Αθανάσιος Μπούσιος, ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Κώστας Μουτζούρης και ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Σπιλάνης.
Η ομάδα της τρόικας, ζήτησε απελευθέρωση όλων των γραμμών και των ναύλων, κατάργηση των υποχρεωτικών δρομολογήσεων, αλλά και των περιορισμών, όσον αφορά τα πληρώματα.
Οι τρεις γενικοί γραμματείς από την πλευρά τους δήλωσαν ότι η αγορά στον χώρο της ακτοπλοΐας, λειτουργεί ήδη με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και ότι αν προχωρούσε μία πλήρης απελευθέρωση της αγοράς τότε σε πολλά νησιά θα υπήρχε πλήρης ακτοπλοϊκή απομόνωση κάτι που θα ήταν αντίθετο με την ευρωπαϊκή συνθήκη της Λισαβόνας περί εδαφικής συνοχής, «τα γεωγραφικά ή δημογραφικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών εδαφών δεν πρέπει να επηρεάζουν τις βασικές ελευθερίες που απολαμβάνουν οι πολίτες: μετακίνησης, πρόσβασης στα αγαθά, στις υπηρεσίες, στο κεφάλαιο και τη γνώση».
Επίσης ανέφεραν ότι θα υπήρχαν σοβαρά προβλήματα όσον αφορά τον τουρισμό, καθώς τα συμβόλαια που κλείνουν κάποιες ξένες εταιρείες tour operators με μεγάλα ξενοδοχεία νησιών αλλά και μικρές μονάδες είναι πολυετή, ενώ η τιμή του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που θα εκτοξευόταν στα ύψη, θα λειτουργούσε αποτρεπτικά στην εμπορική κίνηση.
Σημειώνεται ότι το δρομολογιακό έτος 2011- 2012 πάνω από 200 γραμμές εξυπηρετήθηκαν μέσω τακτικής δρομολόγησης πλοίων και 91 μέσω συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr