Ειδικότερα για τα containers προβλέπει πως η ενίχσυη του στόλου κατά 6,4% είναι σαφώς χαμηλότρη από την προβλεπόμενη ενίχυση της ζήτησης κατά 8,4%. Ωστόσο όπως επισημάινει χέρι βοηθείας θα δώσουν και οι χαμηλές ταχύτητες.
Καλή εικόνα παρουσιάζουν και τα αυτοκινητάδικα καθώς στους δύσκολους καιρούς των προηγουμένων ετών, έχουν μεσολαβήσει αποσύρσεις σημαντικού αριθμού πλοίων, ενώ είχε ατονήσει κάθε ναυπηγικό πρόγραμμα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κλάδος να είναι ισορροπημένος.
Αντίθετα στα φορτηγά προβλέπεται υπερπροσφορά, την ώρα που ο ρυθμός ανάπτυξης της παγκόμιας οικονομίας και ειδικά των δυτικών οικονομιών, ενδέχεται να καμφθεί και οι αναπτυσσόμενες οικονομίες πιθανόν να μην μπορέσουν να αποροφήσουν εκ ολοκλήρου την προσφορά πλοίων. Και φέτος η Κίνα θα διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο, ενώ θα υποχωρήσουν ναύλα και τιμές πλοίων.
Τέλος όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια, το 2011 επίσης προβλέπεται δύσκολο κυρίως το β εξάμηνο όπου θα πέσουν στην αγορά πολλά νεότευκτα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr