Σχολιάζοντας την έρευνα αυτή έμπειρα ναυτιλιακά στελέχη, σημείωναν πως το πιο ανησυχητικό είναι το ότι μειώθηκαν τα έξοδα συντήρησης καθώς ολοένα και περισσότεροι πλοιοκτήτες προτιμούν να μην ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή αλλά να επιμηκύνουν αυτοβούλως και ανά περίπτωση το χρόνο συντήρησης ενός μηχανήματος για παράδειγμα αντί για τις 5000 ώρες στις 8.000. Αυτό είναι κακό κυρίως για τα νεότευκτα ( για τα οποία επικρατεί η αντίληψη καινούργια είναι δεν έχουν ανάγκη). Και μπορεί, όπως σημείωναν οι ίδιοι κύκλοι, πράγματι τα νεότευκτα να αντέχουν, ωστόσο ύπουλα επιβαρύνονται οι αντοχές τους λόγω της πρόσθετης χρονικής κόπωσης, με αλυσιδωτές αρνητικές επιπτώσεις που ανακαλύπτονται στην διάρκεια των δεξαμενισμών και η διόρθωση τους τότε στοιχίζουν πολύ πιο ακριβά
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr