Πράγματι το 2008 συμφωνηθεί η Dryships να αγοράσει εννιά Capes από την Cardiff έναντι 690 εκ. δολ. Ωστόσο λόγω της κρίσης η συμφωνία δεν προχώρησε, αλλά η Dryships Υποχρεώθηκε να καταβάλει ακυρωτικά.
Όπως όμως λέει ο κ. Οικονόμου, οι επενδυτές κοιτάζουν συμφωνίες που δεν προχώρησαν και δεν λαμβάνουν υπόψη τους πολύ περισσότερες συμφωνίες που απέβησαν επωφελείς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τέτοιου είδους συμφωνίες δηλαδή μεταξύ εισηγμένων, και των ιδιωτικών εταιρειών των βασικών μετόχων είναι πολύ συχνές και επωφελείς και για τις δύο πλευρές, καθώς οι ιδιωτικοί βραχίωνες είναι πολύ πιο ευκίνητοι, και μπορούν να εξασφαλίσουν πλοία για τις εισηγμένες σε καλές τιμές, τα οποία μεταπωλούν στην συνέχεια στις εισηγμένες μόλις οι τελευταίες εξασφαλίσουν κυρίως την χρηματοδότηση.
«Αν δεν υπήρχαν οι ιδιωτικοί βραχίωνες, ενδεχομένως πολλές ευκαιρίες να είχαν χαθεί . Αυτό όμως είναι δύσκολο να το αποδεχθεί ο απλός επενδυτής που δεν γνωρίζει το πόσο ακαριαία πρέπει να δρα κανείς για την αγορά ενός πλοίου όταν ενδιαφέρονται άλλοι δέκα» σχολιάζει μεσίτης που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr