Ωστόσο, η οικονομική κρίση είχε αρνητικές επιπτώσεις καθώς μειώθηκε η ζήτηση. Από ρυθμό αύξησης 12% που ήταν το 2006, υποχώρησε στο 8% το 2007 για να πέσει μόλις στο 1% το 2008- στις ΗΠΑ για παράδειγμα οι εισαγωγές το 2008 καταποντίστηκαν κατά 55%- για να ενισχυθεί πάλι κατά 5% το 2009. To 2009 οι εισαγωγείς LNG ήταν 22 χώρες και οι εξαγωγείς 17, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τους Claksons θα προστεθούν τρείς νέες χώρες σε κάθε κατηγορία, καθώς σύντομα ολοκληρώνονται οι σχετικές μονάδες παραγωγής και οι μονάδες υποδοχής φορτίων.
Αυτό όμως είχε σοβαρή επίπτωση στην ναυτιλιακή αγορά των LNG καθώς στην αγορά έχουν προστεθεί πολλά πλοία. Το 2001 οι παραγγελίες που ήταν μόλις 3,4 ΜΜ3 εξακοντίστηκαν στα 23 ΜΜ3 το 2007. Σήμερα 17 πλοία παραμένουν ανενεργά
Σύμφωνα με τον κ. Stopford, η εικόνα θα βελτιωθεί αφού το LNG παραμένει ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο, οπότε το μόνο που χρειάζεται για τους πλοιοκτήτες είναι λίγη υπομονή. Σύμφωνα με τους Clarkons σε μεσοπρόθεσμό ορίζοντα οι προοπτικές φαίνονται θετικές καθώς υπάρχουν αναπτυξιακά σχέδια που είτε θα ολοκληρωθούν είτε θα ξεκινήσουν και αυτό σημαίνει πως πέσουν νέα φορτία στην αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr