H στρατηγική χαμηλών ταχυτήτων που ανέπτυξαν οι μεγάλες εταιρείες των containers έχει αρχίσει και αποδίδει σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Alphaliner, της οποίας έρευνα ανακαλύπτει ότι στον εν ενεργεία στόλο έχουν προστεθεί 100 containers συνολικής χωρητικότητας 500.000 teu. Το 2009 η στρατηγική αυτή δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία καθώς είχαν προστεθεί μόνο 5 πλοία. Οι εταιρείες τότε είχαν δώσει έμφαση, όχι τόσο στην χαμηλή ταχύτητα, όσο σε αλλαγές δρομολογίων, προκειμένου να μειωθούν τα έξοδα για λιμανιάτικα και καναλιάτικα.
Οι ταχύτητες στα δρομολόγια Ασίας Ευρώπης και Απω Ανατολής- Αμερικής διαμορφώνονται πλέον στα 17-19 μίλια από 20-22 μίλια.
Οι αναλυτές εκτιμούν , πως η τάση αυτή θα ενδυναμώνεται όσο η τιμή των καυσίμων βρίσκονται στα 400 δολάρια τον τόνο.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr