Αιτία, σύμφωνα με τους αναλυτές του οίκου, είναι το backlog παραλαβών της εταιρείας, το οποίο ανέρχεται σε 26 πλοία, τα οποία είναι μεν χρονοναυλωμένα, αλλά η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωσή τους υπολογίζεται στα 1,7 δις. δολ., μεγάλο μέρος των οποίων δεν έχει ακόμα εξασφαλιστεί.
Η Lazard εκτιμά ότι η εταιρεία τα επόμενα δύο χρόνια θα πρέπει να σηκώσει από τις αγορές τουλάχιστον 500 εκατ. δολ. Επίσης ο οίκος μείωσε τις εκτιμήσεις της όσον αφορά την κερδοφορία του 2010 από 1,34 δολ. ανά μετοχή, στο 1,02 δολάρια.
Στο σημείωμα αναφέρεται ως ενδεχόμενο σενάριο, η αναβολή παραλαβής των πλοίων πέραν του 2012 και μέσα στο 2013, ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος και για να αντληθούν τα απαιτούμενα κεφάλαια και για να οριστικοποιηθεί η ομαλή χρηματοδότηση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr