Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο Πειραιάς με αφορμή τους ολυμπιακούς αγώνες είδε το λιμάνι του να μετεξελίσσεται σε ένα σύγχρονο λιμάνι εξυπηρέτησης και φιλοξενίας. Δυστυχώς πολλά από τα τότε προγραμματισμένα έργα δεν υλοποιήθηκαν με εξαίρεση τα έργα στο ΣΕΜΠΟ, το οποίο και παραχωρήθηκε σε τρίτη εταιρία.
Το λιμάνι του Πειραιά οφείλει να είναι μεγάλο και ανταγωνιστικό. Οι λιμενικές πολιτικές στον χώρο των διεθνών θαλάσσιων μεταφορών και του τουρισμού μέσα στα νέα διεθνή και περιφερειακά πλαίσια οφείλουν πέρα από την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας να συμβάλουν στην κοινωνική συνοχή και τη βιώσιμη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της χώρας.
Στον χώρο της κρουαζιέρας οφείλει να γίνει ο ΟΛΠ το σημαντικότερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου.
Στον χώρο της ακτοπλοΐας οφείλει να γίνει ένα λιμάνι σύγχρονης εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, τους τουρίστες και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες. Στον χώρο των εμπορευματοκιβωτίων οφείλει να ξαναλειτουργήσει στο νέο δικό του χώρο ανταγωνιστικά.
Όλες του οι χρήσεις, με κοινωνικό πρόσωπο, οφείλουν να γίνουν κερδοφόρες και παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Στο λιμάνι πρέπει να ακουμπήσουν, ο ναυτιλιακός και εμπορικός κόσμος των επιχειρήσεων, οι πολίτες, οι χρήστες, οι κάτοικοι της πόλης. Όλα τα νέα μεγάλα έργα θα συζητηθούν με την Αυτοδιοίκηση και τους Φορείς, ώστε συνδυαστικά και με τα λοιπά έργα ανάπλασης του Πειραιά, να οδηγηθούμε στον Πειραιά και το Λιμάνι του 21ου αιώνα