Με τη χρήση της Taboola, ο ΕΟΤ λάνσαρε native ads στοχεύοντας κοινά σε 12 χώρες. Οι native αυτές διαφημίσεις, ενσωματώθηκαν απρόσκοπτα στην εμπειρία του χρήστη στο premium περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers παγκοσμίως. Περιείχαν εντυπωσιακά οπτικά στοιχεία, δελεαστικούς τίτλους και συναρπαστικά CTA, προβάλλοντας την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας, τα μαγευτικά τοπία και τις μοναδικές εμπειρίες.
Η διαφημιστική εκστρατεία ξεπέρασε τις προσδοκίες, σερβίροντας 789 εκατομμύρια impressions και πάνω από 2,6 εκατομμύρια προβολές βίντεο.
Το Project Agora βελτιστοποίησε περαιτέρω τις καμπάνιες αξιοποιώντας τις δυνατότητες retargeting της Taboola. Η στρατηγική retargeting είχε ως αποτέλεσμα εντυπωσιακή μείωση του bounce rate κατά 11,5%, προσελκύοντας επισκέπτες υψηλότερης ποιότητας στον ιστότοπο Visitgreece.gr.
Η Έφη Στυλιδιάδη, επικεφαλής του Τμήματος Διαφήμισης του ΕΟΤ, μοιράστηκε την ικανοποίησή της για τη συνεργασία, δηλώνοντας: «Στόχος μας είναι πάντα να καταστήσουμε την Ελλάδα κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό και να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα του brand Greece.
Με το Project Agora και την Taboola, καταφέραμε να προσεγγίσουμε το κοινό σε 12 χώρες με εντυπωσιακές native διαφημίσεις, οδηγώντας επισκέπτες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό μας και δημιουργώντας
εκατομμύρια προβολές βίντεο».
Το case study δημοσιεύτηκε στο site της Taboola και προωθήθηκε από τα social media και άλλα κανάλια. Το Project Agora και η Taboola έχουν αποκλειστική συνεργασία στην Ελλάδα και άλλες 25 αγορές, μέσα από την οποία οι διαφημιζόμενοι μπορούν να τρέξουν καμπάνιες με παγκόσμια στόχευση, αποκτώντας πρόσβαση σε πάνω από 9.000 κορυφαία παγκόσμια sites και 600 εκατομμύρια Daily Active Users.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr