«Η νέα στρατηγική, το δεύτερο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου μας επικεντρώνεται στην παροχή ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη, είτε αυτός είναι ιδιώτης, είτε είναι τουριστικός πράκτορας, είτε tour operator», είπε ο επικεφαλής της HotelBrain λέγοντας ότι: «Βασικές επιδιώξεις είναι δύο, πρώτον να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία του ομίλου μας στη συνολική συστημική κατανάλωση, στο total spending των φιλοξενουμένων μας, και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη με στόχο τη βελτίωση της αξίας του προϊόντος», προσέθεσε.
Με βάση τον κ. Παλαιολόγο στόχος είναι η αύξηση μεριδίου από όσα ξοδεύει μέσος πελάτης της HotelBrain. Όπως τόνισε δαπανά 100 ευρώ, ενώ ο όμιλος εισπράττει το 20%. «Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι μέσω αύξησης των τιμών των δωματίων μας απαραίτητα, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών και διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία», επεσήμανε, λέγοντας ότι: «Στρατηγική επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος το οποίο θα παρέχει one stop solution, one stop shop στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι που πιστεύω ότι θα κάνει τη μεγάλη διαφορά».
«Ολοκληρώσαμε το πρώτο στάδιο, και ίσως το πιο δύσκολο, του επιχειρηματικού σχεδίου μας, το οποίο ήταν η απόκτηση ιδίου ξενοδοχειακού προϊόντος μεγάλου όγκου. Μέσω μακροπρόθεσμων μισθώσεων, έχουμε ήδη το 1% του συνολικού αριθμού ξενοδοχείων της χώρας. Διαθέτουμε 95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς ανά την Ελλάδα», δίνοντας στίγμα για την επόμενη μέρα:
«Διατηρούμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης με μια υγιή χρηματοοικονομική δομή, σχεδόν μηδενικό καθαρό τραπεζικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα. Έχουμε πανίσχυρη διοικητική ομάδα, άνω των 130 στελεχών και έμπειρες ομάδες εδάφους σε κάθε προορισμό που διαχειρίζονται συνολικά 2.700 εποχιακά εργαζόμενους. Προσθέτουμε κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιό μας και εκτιμούμε βάσιμα ότι στα επόμενα 2-3 χρόνια θα μπορέσουμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των δωματίων και σε ορίζοντα 5ετίας να φτάσουμε στον τελικό μας στόχο που είναι να ξεπεράσουμε τα 20.000 δωμάτια και το 1,5 εκατ. μοναδικούς φιλοξενούμενους», επεσήμανε.
Σύμφωνα με τον Π. Παλαιολόγο, σήμερα η εταιρεία έχει καθαρό τζίρο, άνω των 100 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε περίπου 0,5 δισ. ευρώ συνολική κατανάλωση στην περίοδο των διακοπών των πελατών της εταιρείας. «Επομένως, το 1% επιπλέον προστιθέμενης αξίας αντιστοιχεί επιπλέον σε καθαρό έσοδο 5 εκατ. ευρώ με τα ίδια ξενοδοχεία, τις ίδιες τιμές και τους ίδιους πελάτες», είπε.
Η HotelBrain ιδρύθηκε το 2000 και, όπως είπε ο επικεφαλής της, «μεταμορφωθήκαμε σιγά-σιγά στον μεγαλύτερο ξενοδόχο σε αριθμό καταλυμάτων και δωματίων της χώρας σε μια πολύ δύσκολη πορεία σε μια πρωτοφανή περίοδο, η οποία χαρακτηρίστηκε από οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ τουρισμού, κορονοϊό, υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό και πόλεμο στην Ευρώπη».
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr