Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός τονίζει ότι «στρατηγική μας στόχευση ήταν και είναι να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς».
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι «η καμπάνια μας βασίστηκε στη διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές».
Στο παραπάνω ρεπορτάζ του BBC από τη δημοσιογράφο Victoria Craig, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός πως μετά από δύο χρόνια πανδημίας η συγκέντρωση των τουριστών σε δημοφιλείς περιοχές αποτελεί ένα ζήτημα που κάποιες κυβερνήσεις το έχουν λάβει από την αρχή υπόψη τους στη στρατηγική τους.
Τέλος, στο ρεπορτάζ γίνεται εκτενής αναφορά στην Τήνο, ως ένα από τα 33 νησιά των Κυκλάδων, γνωστό για το θρησκευτικό στοιχείο αλλά και για τις υπέροχες αμμώδεις παραλίες της, τα παραδοσιακά σπίτια και την πρωτογενή παραγωγή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr