Ειδικότερα, ο κ. Πιπίνης υπογράμμισε πως ο ΕΟΤ άνοιξε γραφείο στη Μαδρίτη με σκοπό και την αγορά της Λατινικής Αμερικής.
«Η αγορά της Λατινικής Αμερικής είναι άγνωστη στην Ελλάδα, ωστόσο θεωρώ πως πρέπει να επενδύσουμε, είναι μία επένδυση που μπορεί να αποδώσει μακροπρόθεσμα», τόνισε.
Παράλληλα, σημείωσε πως πρέπει να επεκτείνουμε την ελληνική αγορά και σε άλλες χώρες και να αποκτήσουμε και άλλους τουρίστες πέραν των συνηθισμένων.
Ανέφερε μάλιστα, πως μέχρι προ πανδημίας η Ελλάδα δεχόταν κατά μέσο όρο 200.000 τουρίστες από Λατινική Αμερική και στόχος είναι αυτός ο αριθμός να διπλασιαστεί.
Τέλος, ο κ. Πιπίνης σημείωσε ότι έχει καταθέσει προτάσεις που αν εγκριθούν θα αποφέρουν αποτελέσματα και παράλληλα σε αυτό το πλάνο θα ενταχθούν και άλλα μέρη της Ελλάδας, εκτός των πολύ γνωστών, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Λέσβος, η οποία προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού (γεωτουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός) καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr