Ο co - founder της εταιρείας, Ανδρέας Παπαμιμίκος, έδωσε το διαδικτυακό “παρών” στο συνέδριο ως κεντρικός ομιλητής, χαρτογραφώντας τη νέα τουριστική ταυτότητα της πόλης.
Στην τοποθέτησή του ο κ. Παπαμιμίκος υπογράμμισε την ανάγκη να ενταχθεί η τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης σε έναν συνολικό αναπτυξιακό σχεδιασμό, ώστε τελικά να αξιοποιούνται στρατηγικά πλεονεκτήματα στη δημιουργία ενός συνολικού προϊόντος εμπειριών. “H Θεσσαλονίκη χρειάζεται να χτίσει ένα τουριστικό brand, να αποκτήσει ένα συγκεκριμένο αφήγημα στον τουρισμό”, τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του.
Η πόλη της Θεσσαλονίκης είναι ένας city break προορισμός και μπορεί να προσελκύσει όσους επιζητούν διασκέδαση, αγορές, γαστρονομικές εμπειρίες. Αλλά παράλληλα, πρέπει να αξιοποιήσει και χαρακτηριστικά, όπως το νέο εκθεσιακό-συνεδριακό κέντρο που θα δημιουργηθεί με την ανάπλαση της ΔΕΘ, για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού, αλλά και το πολιτιστικό-ιστορικό-θρησκευτικό της κεφάλαιο.
«Η Θεσσαλονίκη πρέπει να αναδειχθεί και στον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό», επισήμανε ο κ. Παπαμιμίκος και ανέφερε το παράδειγμα της προσέλκυσης Εβραίων και Τούρκων τουριστών.
Στο πλαίσιο αυτό εξήρε τις ενέργειες του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, όπως και του πρώην δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, σημειώνοντας την ανάγκη αυτή η παρακαταθήκη να αξιοποιηθεί .
Όλα αυτά, σύμφωνα με τις προτάσεις που παρουσίασε o κ. Παπαμιμίκος, πρέπει να συμβαδίσουν και με την ψηφιοποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσα από πρωτοβουλίες για την ψηφιοποίηση υπηρεσιών και το ψηφιακό μάρκετινγκ, τη λειτουργία δικτύου 5G, την παροχή δωρεάν wi-fi σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και την τοποθέτηση περισσότερων info points.
Η Rhetor Law Firm και οι άνθρωποί της στηρίζουν διαχρονικά διοργανώσεις που αναδεικνύουν νέες βιώσιμες και ευέλικτες πρακτικές και τεχνολογικές λύσεις στο μεταβαλλόμενο τουριστικό και επιχειρηματικό περιβάλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr