Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Με αφορμή την απάντηση του υπουργού Χάρη Θεοχάρη σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνας Νοτοπούλου, η Marketing Greece διευκρινίζει ότι η καμπάνια “Oh My Greece|Unlock the feeling”, η οποία προβάλλει την Ελλάδα στο διεθνές κοινό, υλοποιήθηκε με τη χορηγία 27 ιδιωτικών επιχειρήσεων του τουριστικού και ευρύτερου επιχειρηματικού τομέα της Ελλάδας και ουδέποτε χρηματοδοτήθηκε από τον ΕΟΤ.
Η Marketing Greece παραχώρησε δωρεάν την καμπάνια στο Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, οι οποίοι με τη σειρά τους την ενέταξαν στο διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ.