Συγκεκριμένα, όπως ανέδειξε ο υπουργός Τουρισμού, «με τροποποιήσεις στο χρόνο αίτησης και αδειοδότησης των καζίνο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε τη μείωση των συντελεστών φορολογίας των καζίνο προς το κράτος, φόροι, οι οποίοι πηγαίνουν υπέρ του ΕΟΤ. Από 30% στα καζίνο με μικρότερο τζίρο έγινε δραματική φορολογική μείωση σε 20% και από 20% στα μεγαλύτερα καζίνο σε 8%».
Και συμπλήρωσε: «Ο χρόνος εφαρμογής της μειωμένης φορολογίας των καζίνο, όμως, προβλέφθηκε να είναι ένα χρόνο μετά τις αιτήσεις αδειοδότησης, δηλαδή το 2020. Αποτέλεσμα αυτού του νόμου ήταν να απωλέσει ο ΕΟΤ έσοδα προϋπολογισμού της τάξεως περίπου των 9 εκ. ευρώ (8,85 εκατ. ευρώ). Αλλά κληθήκαμε εμείς να διαχειριστούμε τη δραματική μείωση που εσείς φέρατε και μας εγκαλείτε κιόλας για αυτό».
Για τη διαφημιστική καμπάνια, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε: «Έως και τον Μάιο του 2019 δεν είχατε κάνει απολύτως τίποτα στη διαφημιστική προβολή της χώρας. Τον Μάιο ξεκινήσατε τη συνδιαφήμιση και τον Ιούνιο τη διαφημιστική καμπάνια, πιο αργά από κάθε άλλη φορά. Και το υπόλοιπο διαφημιστικό πρόγραμμα το υλοποιήσαμε εμείς, παίρνοντας παγωμένα προγράμματα, που εμείς τα τρέξαμε στο 2ο εξάμηνο, έχοντας θετικά αποτελέσματα. Και φέτος για πρώτη φορά στα χρονικά η χώρα έχει ήδη έντονη διαφημιστική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού, καθώς ήδη από τις 15 Ιανουαρίου έχει ξεκινήσει και υλοποιείται η καμπάνια για διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό».
Και πρόσθεσε: «Από πολύ νωρίς υπογράψαμε τις σχετικές συμβάσεις, επιλέγοντας τα πιο αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα παγκόσμιας εμβέλειας, εξασφαλίζοντας τη διαφημιστική προώθηση της χώρας σε ώρες αιχμής και αξιοποιώντας τα πλέον σύγχρονα εργαλεία προβολής και προώθησης, τις κορυφαίες εταιρείες παροχής διεθνών διαδικτυακών υπηρεσιών, με υψηλή αλληλεπίδραση και με δισεκατομμύρια συνολικά χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, υλοποιούνται και δράσεις διαφήμισης online σε διεθνή περιοδικά τα οποία κυκλοφορούν digital και off-line, είτε σε συνδυασμό, είτε χωριστά. Ενδεικτικά να αναφέρω πως συμβάσεις για τη διαφημιστική προβολή της χώρας μας έχουμε ήδη υπογράψει με το Twitter, το Travel Channel, το Discovery Channel, το Euronews, το BBC, το CNBC, το France 24, το Newsweek, ενώ ήδη έχουν αρχίσει οι διαφημιστικές καμπάνιες με Μέσα, όπως το Trip Advisor, το National Geographic και οι ιστοσελίδες των NY Times, Wall Street Journal και Financial Times.
Ο υπουργός Τουρισμού, απαντώντας αναφορικά με τις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, είπε: «Εμείς στρατηγικά αποφασίσαμε να δώσουμε τέλος στη σπατάλη, με εξορθολογισμό των δαπανών λειτουργίας και με ρεαλιστική πολιτική. Σε αυτό το πλαίσιο, στοχεύουμε στην άμεση σύνδεση του υπουργείου Τουρισμού με τα τουριστικά όργανα των Περιφερειών, στην ενίσχυση των τουριστικών δράσεών τους μέσα από το συντονιστικό και καθοδηγητικό ρόλο του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού. Θεσμό, που εμείς σχεδιάσαμε με έργο την κατάρτιση της ομοιογενούς επικοινωνιακής στρατηγικής για τον τουρισμό, τη στενή συνεργασία με θεσμικούς φορείς και τη διαρκή διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».
«Σε ό,τι αφορά την κεντρική διαφήμιση και προβολή της χώρας, αυτή σε καμία περίπτωση δεν ανατίθεται στον ιδιωτικό τομέα, καθώς ο ΕΟΤ διατηρεί τον πλήρη έλεγχο της υλοποίησης του διαφημιστικού προγράμματος. Στο πλαίσιο αυτό, ασφαλώς συμπράττει με τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου μέσα από επιτυχείς συνέργειες, κυρίως συνδιαφήμισης με καταξιωμένους διαφημιστικούς εταίρους, να αυξάνεται η αποτελεσματικότητα της προβολής. Το Oh.My. Greece το γνωρίζετε; Να σας ενημερώσω πως πρόκειται για καμπάνια που δημιούργησε η MarketingGreece, ιδιωτικός φορέας στον Τουρισμό, η οποία υιοθετήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από τον ΕΟΤ επί των ημερών σας. Μάλιστα, αυτή η καμπάνια έχει βραβευθεί και συνεχίζει να προβάλλεται», ανέφερε κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Θεοχάρης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr