Η Περιφέρεια φιλοξενεί στο μοντέρνο και εντυπωσιακό της περίπτερο 22 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προβάλουν το τουριστικό τους προϊόν σε ένα από τα σημαντικότερα «ραντεβού» της τουριστικής βιομηχανίας και να συνάψουν συνεργασίες με τους τουριστικούς οργανισμούς. Για μία ακόμη χρονιά, η Περιφέρεια κατάφερε να εξασφαλίσει την «πυραμοειδή» οθόνη στην είσοδο του EXCELL Center όπου πραγματοποιείται η έκθεση για να προβάλλονται βίντεο με τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων. Έτσι το Νότιο Αιγαίο κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις προκαλώντας τους επισκέπτες να επισκεφτούν το περίπτερο της ΠΝΑΙ!
Η Ρόδος στοχεύει να προβληθεί ως ιδανικός τουριστικός προορισμός για όλο το έτος, αφού οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, σε συνδυασμό με τη μακραίωνη ιστορία, τον πολιτισμό και την παράδοση, κρατούν πάντα έντονο το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Στην WTM συμμετέχουν ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος τουριστικής ανάπτυξης Κώστας Χρυσοχοΐδης και ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Κώστας Ταρασλιάς.
«Για μία ακόμη χρονιά, δίνουμε την μάχη για την οικονομία των νησιών μας, εκεί που κτυπά η καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού», ανέφερε σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο περιφερειάρχης, Γ. Χατζημάρκος, ο οποίος σε συνέντευξη τύπου που είχε παραχωρήσει προ ημερών, δήλωσε ότι στο περιθώριο της WTM, έχει προγραμματιστεί μία σειρά επαφών και ραντεβού με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών αλλά και αεροπορικών εταιρειών που ενδιαφέρονται να καλύψουν μέρος των πτήσεων της Thomas Cook.
Στο Λονδίνο αναμένεται να εξαχθούν τα πρώτα συμπεράσματα για τη σεζόν του 2020 καθώς η βρετανική αγορά, η σημαντικότερη τουριστική αγορά για τη Ρόδο, αποτελεί «αχαρτογράφητο τοπίο» καθώς κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποιες θα είναι οι εξελίξεις σε περίπτωση που προχωρήσει το BREXIT, ενώ μένει να αποδειχθεί εάν καλυφθεί στο ακέραιο το πρόγραμμα του πτωχευμένου Thomas Cook στη Ρόδο. Πάντως, τουριστικοί παράγοντες εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξοι, δηλώνοντας ότι το ενδιαφέρον για τη Ρόδο είναι έμπρακτο και ότι είναι εφικτό να αναπληρωθεί το κενό από άλλους οργανισμούς και αεροπορικές εταιρείες. Σημειώνεται ότι στη διεθνή έκθεση WTM του Λονδίνου συμμετείχαν 200 χώρες και περιοχές. Φέτος, ο θεσμός κλείνει τα 40 του χρόνια και για περισσότερες από τρεις μέρες η ταξιδιωτική βιομηχανία συναντά περίπου 5.000 εκθέτες προορισμούς, εταιρείες τεχνολογίας και ιδιωτικού τομέα για να βρουν και να δικτυωθούν με 51.000 ταξιδιωτικούς επαγγελματίες, βασικούς αγοραστές της βιομηχανίας, δημοσιογράφους, ψηφιακούς επηρεαστές και γενικότερα τουριστικούς παράγοντες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr