Το ηλεκτρονικό εισιτήριο λειτουργεί ήδη σε 11 χώρους και μουσεία, αλλά δεν εξυπηρετεί ακόμη ταξιδιωτικά γραφεία που βγάζουν μαζικά εισιτήρια. Αυτό δημιουργεί, όπως είναι φυσικό, προβλήματα όταν γκρουπ επισκέπτονται μαζικά τους χώρους και τα μουσεία. Επίσης, πολλοί τουρίστες δεν γνωρίζουν ότι μπορούν να προμηθευτούν το εισιτήριό τους, πριν φτάσουν στον αρχαιολογικό χώρο ή το μουσείο που επιλέγουν.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα –ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής- να δημιουργούνται ουρές, καθώς η διαδικασία είναι σχετικά χρονοβόρα. Το τελευταίο διάστημα λοιπόν, ιδιαίτερα στους αρχαιολογικούς χώρους της Αθήνας και φυσικά στην Ακρόπολη, οι επισκέπτες βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να περιμένουν για ώρα μέσα στον ήλιο, μέχρι να πάρουν το εισιτήριό τους και να μπουν να θαυμάσουν τα μνημεία.
Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κώστας Στρατής, που είναι αρμόδιος για το θέμα, παραδέχεται πως υπάρχουν κάποια προβλήματα, αλλά θεωρεί πως πολύ σύντομα θα λυθούν.
Υπερασπίστηκε, πάντως, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, λέγοντας πως είναι καλύτερο τόσο για το υπουργείο Πολιτισμού, όσο όμως και για τους επισκέπτες.
«Η αλήθεια είναι ότι στις 12.00 και για 1,5-2 ώρες υπάρχει πολύ μεγάλη προσέλευση, με αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές. Την υπόλοιπη ημέρα είναι άμεση η εξυπηρέτηση», προσθέτοντας ότι «φέτος έχουμε πετύχει με μεγαλύτερο όγκο επισκεπτών να έχουμε μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής σε σχέση με το παρελθόν. Εργαζόμαστε για να εξαλείψουμε πλήρως τις ουρές σε ώρες αιχμής, όπως στην Κνωσό με επιπλέον εκδοτήριο», τόνισε.
Υπενθυμίζεται πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο λειτουργεί πλήρως από τις 20 Ιουλίου στο etickets.tap.gr, για την Ακρόπολη και τους αρχαιολογικούς χώρους στο κέντρο της Αθήνας, την Κνωσό και το Μουσείο Ηρακλείου, καθώς και τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο Μεσσήνης.
Σπύρος Πολυχρονόπουλος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr