Στην εξέλιξη αυτή θα βοηθήσει και το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη έχει καθιερωθεί πλέον ως «πόλη-προορισμός» στο κλάδο του τουρισμού και της κρουαζιέρας.
Σε ό,τι αφορά το τρέχον έτος 2018, με τα διαθέσιμα στοιχεία μέχρι και το Μάρτιο προκύπτει σαφέστατα σημαντική αύξηση στη διακίνηση φορτίων συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2017 (+16% στη διακίνηση TEU’S).
Όπως έχει ανακοινώσει πρόσφατα η νέα διοίκηση της εταιρίας, η στρατηγική των νέων μετόχων είναι η αξιοποίηση του λιμένα στο μέγιστο βαθμό, ώστε να καταστεί κύρια πύλη των Βαλκανίων, ηγέτης στον τομέα παροχής υπηρεσιών στις εμπορευματικές μεταφορές της ανατολικής Μεσογείου και μεγάλος κόμβος μεταφορών και logistics στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.
Στόχος επίσης είναι και η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών του λιμένα που έχουν πληγεί από την έλλειψη αξιοπιστίας και του μεγάλου χρόνου αναμονής. Στο πλαίσιο αυτό η στρατηγική της Εταιρείας περιλαμβάνει τους ακόλουθους άξονες: αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού, προμήθεια υπερσύγχρονου εξοπλισμού χειρισμού φορτίων, αναδιοργάνωση της Εταιρείας με ανάπτυξη πελατο-κεντρικής κουλτούρας, άμεση έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων με προτεραιότητα στην επέκταση του 6ου προβλήτα και τη δημιουργία υποδομής για την εξυπηρέτηση πλοίων New Panamax και την προσέγγιση κύριων γραμμών καθώς και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εκτός λιμανιού.
Η μερισματική πολιτική της Εταιρείας στοχεύει στην ικανοποίηση των μετόχων παράλληλα με την δημιουργία αποθεματικών για χρηματοδότηση των επενδύσεών της.
Από τα καθαρά κέρδη της χρήσης του 2017 προτείνεται η διανομή ποσού € 1.612.800 δηλαδή 0,16 €/μετοχή, η οποία τελεί υπό την έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων.
Ανέστης Ντόκας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr