Ο Γιάννης Ρέτσος τόνισε πως ο ελληνικός τουρισμός κατάφερε να πιάσει σημαντικά ρεκόρ τα τελευταία χρόνια και εκτίμησε πως τώρα ήρθε η ώρα για αναβάθμιση των υπηρεσιών, που θα βοηθήσουν, ώστε, όχι μόνο να παραμείνει σε αυτά τα επίπεδα, αλλά να σημειώσει ακόμα σπουδαιότερες επιθέσεις, που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Άλλωστε, σημείωσε πως ο τουρισμός και παράγει πλούτο για τη χώρα και αποτελεί εδώ και χρόνια τον νούμερο ένα εργοδότη. Συνεπώς, μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη της οικονομίας, αλλά και την καταπολέμηση της ανεργίας.
Αρκεί, όμως, να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις, τόσο από τους ανθρώπους του τουρισμού, όσο φυσικά και από το κράτος.
Υπηρεσίες, υποδομές, επενδύσεις
Γι` αυτό ο κ. Ρέτσος μίλησε για την έμφαση που πρέπει να δοθεί στη βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ανάπτυξη των υποδομών και την προσέλκυση νέων επενδύσεων.
Και εκεί έστειλε τα μηνύματά του και στην πολιτική ηγεσία, σημειώνοντας πως ορισμένες κομβικές επενδύσεις, όπως αυτή του Ελληνικού πρέπει να προχωρήσουν άμεσα, καθώς θα βοηθήσουν σημαντικά τη χώρα.
Στο… παιχνίδι και η περιφέρεια
Η νέα διοίκηση ανακοίνωσε ακόμα πως αποφάσισε να βάλει πιο ενεργά στο… παιχνίδι τους επαγγελματίες της περιφέρειας και αρχίζει επαφές μαζί τους σε ολόκληρη την Ελλάδα.
"Στόχος μας είναι να βρεθούμε στον πυρήνα, στην βάση του ελληνικού τουρισμού. Δίπλα στον μικρό ή μεγάλο επαγγελματία, δίπλα στον Έλληνα παραγωγό. Δίπλα και κοντά στις τοπικές κοινωνίες. Στόχος μας είναι να καταγράψουμε τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα, να διαμορφώσουμε την ατζέντα της συζήτησης εκεί που χτυπάει η καρδιά του ελληνικού τουρισμού», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέτσος για να προσθέσει:
«Κάθε περιοχή της χώρας μας έχει πλούτο τόσο σε τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα, σε πολιτιστική κληρονομιά, σε ήθη και έθιμα. Είναι προτεραιότητα μας, όχι απλώς να τα διαφυλάξουμε, αλλά να τα συνθέσουμε και να τα αναδείξουμε μέσω του τουρισμού».
Στο πλαίσιο αυτό, η MarketingGreece δουλεύει ένα σχέδιο ένταξης της αγροδιατροφής και του πολιτισμού στις καμπάνιες που θα εκτελέσει.
Οι ομάδες εργασίας και ο στόχος των Βρυξελλών
Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως ο ΣΕΤΕ δημιούργησε δώδεκα εξειδικευμένες θεματικές ομάδες εργασίας, στις οποίες συμμετέχουν μέλη του από όλη τη χώρα. Οι ομάδες αυτές, καθεμία στον τομέα με τον οποίο θα ασχοληθεί, θα καταθέσει τις προτάσεις της και αμέσως μετά, σε κεντρικό πια επίπεδο, θα ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις για δράσεις που πρόκειται να γίνουν και οι οποίες θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.
Τέλος, σημαντική είδηση αποτελεί η απόφαση του ΣΕΤΕ να ξεκινήσει επαφές με τις Βρυξέλλες, έχοντας ως στόχο να ακουστεί στην καρδιά της Ευρώπης η φωνή των επαγγελματιών του ελληνικού τουρισμού.
Όπως είπε ο κ. Ρέτσος, οι πρώτες επαφές έχουν ήδη γίνει και πριν από τα Χριστούγεννα θα πραγματοποιηθούν και οι επίσημες συναντήσεις με στόχο πολύ σύντομα ο ΣΕΤΕ να εκπροσωπείται στα κέντρα των Ευρωπαϊκών αποφάσεων και να επηρεάζει τις εξελίξεις.
Σπύρος Πολυχρονόπουλος
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr