Άλλωστε είναι ενδεικτικό ότι η σεζόν έχει ακόμη 1 ½ μήνα πλήρους δραστηριότητας με την πρώτη επίσης εβδομάδα του Νοεμβρίου να έχει κρατήσεις σε αρκετούς προορισμούς.
Είναι ενδεικτικό ότι, όπως αναφέρθηκε στο Μηνιαίο Στατιστικό Δελτίο Αυγούστου 2017 για τον Ελληνικό Τουρισμό και την οικονομία του Ινστιτούτου Αναλύσεων του ΣΕΤΕ, σε σχέση με τον αντίστοιχο προγραμματισμό του 2016, για το σύνολο της θερινής περιόδου 2017, παρατηρείται αύξηση +10,3% των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων από το εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο αναμένεται αύξηση +13,0% ή αλλιώς +310 χιλ. θέσεις. Μεγάλη αύξηση των αεροπορικών θέσεων (σε απόλυτο αριθμό θέσεων) αναμένεται από τη Γερμανία +15,2%/+61 χιλ. και το Ην. Βασίλειο σε +10,2%/+51 χιλ. θέσεις. Η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αναμένεται από την Ολλανδία με +31,5%/+35 χιλ. θέσεις και ακολουθεί η Ρωσία +24,8%/+38 χιλ. θέσεις. Η Πολωνία αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση +21,1% /+28 χιλ. και η Γαλλία +16,1%/+16 χιλ. θέσεις.
Έτσι στην καρδιά της τουριστικής καλοκαιρινής περιόδου, η Marketing Greece, στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνεργασίας με την Aegean Airlines, σχεδίασε και υλοποιεί, στη ψηφιακή πλατφόρμα του Discovergreece.com, τη νέα της ψηφιακή καμπάνια “A second serving of Greek summer”, προσκαλώντας το κοινό που βρίσκεται στις καλοκαιρινές του διακοπές να μοιραστεί την αγαπημένη του στιγμή με μία φωτογραφία και να προσκαλέσει ένα φίλο του να ζήσει το...δεύτερο ελληνικό καλοκαίρι, κερδίζοντας αεροπορικά εισιτήρια με την Aegean Airlines!
Σκοπός της ψηφιακής καμπάνιας είναι να διαδώσει το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν τελειώνει τον Αύγουστο, απευθύνοντας ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να απολαύσουν την μαγεία των καλοκαιρινών στιγμών στη χώρα όπου το καλοκαίρι ξεκινά και...αργεί να τελειώσει!
Η ψηφιακή καμπάνια στηρίζεται στα Social media κανάλια του Discovergreece.com, Facebook & Instagram.
«Όχημα» της ψηφιακής καλοκαιρινής καμπάνιας αποτελεί η χρήση του dedicated hashtag #moreGreeksummer που συγκεντρώνει και εμπλουτίζει φωτογραφικό υλικό στην ειδικά διαμορφωμένη landing page, εκεί όπου ο χρήστης μπορεί να επισκεφθεί και να ενημερωθεί περισσότερο για την ψηφιακή καλοκαιρινή δράση.
Η νέα καμπάνια, είναι διαθέσιμη στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα και θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα με την προώθηση στην κοινότητα του Discovergreece.com που ξεπερνά το 1.000.000 μέλη, η καμπάνια ενισχύεται περαιτέρω με στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση.
Μέχρι τώρα, η καμπάνια έχει ήδη ξεπεράσει τα 1.500.000 reach και τα 90.000 engagement, με τους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά, ανεβάζοντας και όμορφο φωτογραφικό υλικό.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr