Και οι δύο υπουργοί μίλησαν για ένα νέο αναπτυξιακό εθνικό σχέδιο που ξεκινά για την αξιοποίηση του θαλάσσιου τουρισμού και στο οποίο η κρουαζιέρα εντάσσεται δυναμικά.
«Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα θετικό κλίμα και να πείσουμε τους ιδιωτικούς φορείς να ασχοληθούν με την κρουαζιέρα» τόνισε ο κ. Κουρουμπλής και πρόσθεσε ότι γίνεται προσπάθεια να αξιοποιηθούν τα αεροδρόμια, από την γερμανική εταιρία που τα έχει πάρει, ώστε να συνδεθούν με τα λιμάνια που είναι κοντά και να μπορεί να ξεκινάει από εκεί η κρουαζιέρα.
Όπως ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας, το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή, θα δίνει, μεταξύ άλλων, λύσεις στα προβλήματα που υπάρχουν με τις υποδομές των λιμανιών και των όρμων, ενώ απηύθυνε πρόσκληση σε ιδιωτικές εταιρίες να αναλάβουν την κατασκευή τους με αντάλλαγμα παραχωρήσεις.
Από την πλευρά της, η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, υποστήριξε σύμφωνα με το ΑΜΠΕ ότι «η κρουαζιέρα στην Ελλάδα κατέγραψε ρεκόρ αφίξεων το διάστημα 2015-2017, καθώς για πρώτη φορά υπάρχει ένα στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξή της στο πλαίσιο μιας εθνικής τουριστικής πολιτικής».
Παράλληλα, έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι ευρωπαϊκοί όμιλοι, όπως η «MSC» και η «TUI GROUP» επέλεξαν να αυξήσουν 20% την κρουαζιέρα για την Ελλάδα, καθώς και στο γεγονός ότι μεγάλοι διεθνείς όμιλοι κρουαζιέρας εκτιμούν ότι θα υπάρχει αύξηση του αριθμού των επιβατών, με δεδομένο ότι τα πλοία με προορισμό τη χώρα μας το 2017, είναι μεγαλύτερης και με υψηλότερες πληρότητες επιβατών.
«Για το 2017 οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για πτώση της κρουαζιέρας 30-40% λόγω της γενικότερης γεωπολιτικής αστάθειας στην ευρύτερη περιοχή, που οδήγησε τους διεθνείς ομίλους να αφαιρέσουν προσεγγίσεις πλοίων από την Ανατολική Μεσόγειο. Ωστόσο, ως αποτέλεσμα του στρατηγικού σχεδίου του υπουργείου, ήταν να υπάρξει θετική εξέλιξη και η μείωση να περιοριστεί μόνο στο 15% στην Ελλάδα» επεσήμανε η κ. Κουντουρά
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr