Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο στόχος της ΕΞΘ ήταν διπλός σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. "Να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες μέσα από προγραμματισμένες B2B συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και εκπροσώπους των μεγαλύτερων τουριστικών γραφείων και οργανισμών που επισκέφθηκαν το περίπτερο, αλλά και να ενισχύσει το προφίλ του προορισμού στο ιταλικό κοινό μέσα από επαφές που είχε κατά τη διάρκεια της έκθεσης με δημοσιογράφους και travel bloggers."
Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετοί tour operators έχουν ήδη εντάξει τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους και έχουν καταγράψει τις θετικές εντυπώσεις των τουριστών που έχουν ήδη επισκεφθεί τον προορισμό, δηλώνοντας ικανοποιημένοι από τις εναλλακτικές ποιοτικές προτάσεις που προσφέρονται για διασκέδαση, γαστρονομία, πολιτισμό – ιστορία, εκδρομές στις γύρω περιοχές και θρησκευτικό τουρισμό.
Η Θεσσαλονίκη, οπως αναφέρεται, ανταποκρίνεται με αξιώσεις στην τάση που κερδίζει έδαφος στα τουριστικά πακέτα, δηλαδή στην εξερεύνηση νέων προορισμών, αλλά και διαφορετικών επιλογών για όσους την έχουν ήδη επισκεφθεί και επιθυμούν να ξανάρθουν για κάτι διαφορετικό και δελεαστικό.
Πρώτα και κύρια, η ΕΞΘ συμμετείχε μαζί με τις Ενώσεις Ξενοδόχων Χαλκιδικής και Πιερίας στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ευρύτερης περιοχής και να προωθηθεί ο προορισμός στην ιταλική αγορά συνδυαστικά με τις κοντινές αποδράσεις. Επιπλέον, η ΕΞΘ θέλησε να εκμεταλλευτεί το δεδομένο ενδιαφέρον των Ιταλών για την Ελλάδα που είναι και από τις πρώτες επιλογές τους για διακοπές και τις συχνές και απευθείας αεροπορικές συνδέσεις, ώστε να εντάξει έτσι τον προορισμό σε συνδυαστικά πακέτα μαζί με την Αθήνα και τα νησιά.
Στις επαφές που είχε η ΕΞΘ με επαγγελματικά στελέχη της Ιταλίας ανέδειξε τις φυσικές ομορφιές, τη ζεστή φιλοξενία, την εξαιρετική γαστρονομία της πόλης, τη νεανικότητα, τις πολλές επιλογές για διασκέδαση και αγορές, καθώς και όλα εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού που καθιστούν τη Θεσσαλονίκη μια ενδιαφέρουσα, ξεχωριστή και αξιόλογη τουριστική πρόταση για τους ξένους επισκέπτες.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Χρύσα Σαραβέλου ενώ την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος. Το περίπτερο επισκέφθηκαν η προϊσταμένη του ΕΟΤ Ιταλίας κα Κυριακή Μπουλασίδου, Ιταλοί tour operators, travel agents, DMC, reporters, travel bloggers και εκπρόσωποι φορέων που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον τουρισμό.